Wachten duurt zooolang!

A

Anoniem

Guest
Zit nu inmiddels al op dag 37, begin het wel een beetje zat te raken.. Ben 10 Okt voor het laast ongi geweest en had toen (voor m'n gevoel) een normale cyclus (Omdat we pas sinds de laatste weken serieus 'bezig' zijn heb ik die niet bijgehouden dus weet ook niet hoelang die precies duurde.) Ben nu inmiddels vanaf Juli gestopt met de nuvaring. Heb Donderdag getest maar was negatief. Zou het nu wel weer willen maar denk gewoon dat m'n cyclus heel erg lang is en ik helemaal niet zwanger ben.... Ik kan niet anders doen dan afwachten...Of zouden jullie weer een test doen?

Ja wachten is altijd vervelend,.
Als je zekerheid wilt zou ik gewoon een test doen dan weet je waar je aan toe bent.
Als het negatief is is dat natuurlijk balen maar stres is ook niet goed.
Succes met wat je ook beslist.

Gr bernadette

Ja ik wacht nog even af, probeer het tot eind van de week vol te houden... Voel nog niks waaraan ik kan merken dat ik zwanger zou kunnen zijn..

ik had de laatste maand ook een lange cyclus, ik had wel steeds buikpijn (ongi klachten) bij dag 42 werd ik ongi... kan zijn dat je een lange cyclus hebt

Nee nog niet! Ben nog niet ongi maar heb ook nog niet getest.. Voel verder ook niets dus denk dat ik op den duur toch ongesteld ga worden, al weten we het natuurlijk niet.....Ik heb nu zoiets van, als ik wat ga voelen wat ik normaal niet voel dan ga ik meteen testen! Denk nu echt niet dat ik zwanger ben...:(

Ik vind het knap dat je het zo lang vol kan houden. Ik had denk ik om de twee dagen een test gedaan ofzo.. omdat ik dan veeeeeeel te nieuwschierig ben.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, dit is ook niet fijn als je er zo lang tegenaan hangt (ongesteld worden, of zwnager zijn!!!!!!!!!)

Natuurlijk hoop ik dat je hartstikke zwanger bent.
Ik moet nog wachten tot de 25e pfffff..

Sterkte nog even.. liefs mammma

Nog steeds niks hier!:( Heb nu wel steekjes in mn onderbuik, maar voel verder niks dus ben toch bang dat ik weer voor niks ga testen... Maar als ik na t weekend nog niet ongi ben ga ik toch echt weer testen hoor! Wat vervelend is het toch!! Echt heel veel hebben er last van lees ik wel, ik ben dus gelukkig niet de enige (al denk ik het weleens, haha)

Liefs

Terug
Bovenaan