Wachten en onrustig

<p>Hallo dames.</p><p>Ik ben op dit 34+4 weken zwanger van een tweeling het is onze eerste zwangerschap. Afgelopen donderdag zijn we op controle geweest en alles was goed mijn buik omvang heeft nu al een grote van 37 weken. Vanuit het ziekenhuis mogen we vanaf 34 weken bevallen.</p><p>Ik merk nu aan mezelf dat ik de afgelopen dagen zelf onrustig ben en het wachten nu in eens helemaal zat ben. Bij elk krampje denk ik zal het beginnen maar dan is het eiegenlijk niks.</p><p>Hadden jullie hier ook last van net voor de bevalling?</p><p> </p>

Ik heb hier idd ook last van. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Nu 35+5. Maar de groei van het kindje loopt 2 weken voor. Ik denk dat ik door de hitte (en pijn in de schaamstreek) ook echt wacht op de bevalling. Vanacht onwijs buikpijn gehad, dus ik dacht misschien weeën. Later bleek dit buikpijn van ontlasting (helaas diaree) te zijn. Gelukkig is sindsdien ook de buikpijn weg. Maar merk dat ik sinds me verlof elke dag met spanning wacht of de bevalling begint. Dus ik herken jou in duizenden! 

Ik heb hier idd ook last van. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Nu 35+5. Maar de groei van het kindje loopt 2 weken voor. Ik denk dat ik door de hitte (en pijn in de schaamstreek) ook echt wacht op de bevalling. Vanacht onwijs buikpijn gehad, dus ik dacht misschien weeën. Later bleek dit buikpijn van ontlasting (helaas diaree) te zijn. Gelukkig is sindsdien ook de buikpijn weg. Maar merk dat ik sinds me verlof elke dag met spanning wacht of de bevalling begint. Dus ik herken jou in duizenden! 

Ja inderdaad buikpijn hebben en dan blijkt het je darmen te zijn.
Merk ook aan mezelf dat ik het liefst gewoon thuis ben en als ik even ergens op visite moeten of we krijgen visite dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt.
Moeten maar rustig afwachten helaas.

Ik ben momenteel 37 weken van ons 2de zoontje, wat ik merk is wanneer ik beetje bezig blijf het goed gaat maar wanneer ik rust neem ik ook erg onrustig word en van alles begin te merken maar je hebt dan natuurlijk ook de tijd om na te denken. Ik ben gewoon vaak rustig in huis bezig of dagje naar me ouders

Ik ben momenteel 37 weken van ons 2de zoontje, wat ik merk is wanneer ik beetje bezig blijf het goed gaat maar wanneer ik rust neem ik ook erg onrustig word en van alles begin te merken maar je hebt dan natuurlijk ook de tijd om na te denken. Ik ben gewoon vaak rustig in huis bezig of dagje naar me ouders

Ik ben momenteel 37 weken van ons 2de zoontje, wat ik merk is wanneer ik beetje bezig blijf het goed gaat maar wanneer ik rust neem ik ook erg onrustig word en van alles begin te merken maar je hebt dan natuurlijk ook de tijd om na te denken. Ik ben gewoon vaak rustig in huis bezig of dagje naar me oude rs

Terug
Bovenaan