A
Anoniem
Guest
<p>Dit is de eerste keer dat wij er mee gaan beginnen. We hebben het al 2x erg gezellig gehad
maar dat wachten tussen de meest vruchtbare tijd en dan het moment dat je de test mag gaan doen is bij iedere vrouw dan toch erg lang?! Er komt meer bij kijken dan ik dacht... foliumzuur gekocht en neem het nu een paar dagen eigenlijk na de eerste ronde pas... de tweede ronde was een week later. Overal lees ik 4 dagen voor normaal de menstruatie begint kan je de test pas uitvoeren en eerder heeft geen zin... zijn er misschien tekentjes waaraan je merkt dat het misschien is gelukt... ben ondertussen veeeeeel minder gaan roken, energie drankjes drink ook niet meer (wist niet dat dit invloed zou hebben). Ergens heb ik gelezen dat 7 dagen na de daad al een test bestaat die af kan lezen wat de uitkomst is maar dit niet zeker is omdat het vruchtje op een natuurlijke manier ook weer weg kan zijn dus wat je ook doet en zelfs 4 dagen voor de menstruatie of op de dag zelf het is en blijft toch beetje onzeker... voor iedereen sterkte en super knap dat wachten ik vind het zo moeilijk omdat het zo gewenst is en dat zal voor jullie allemaal wel zo zijn.... good luck ya'll!!</p>