Wachten en wachten...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou, als ik dat verhaal van Veerle zo lees wordt het nog wel erg spannend. Ik kon natuurlijk niet wachten met testen terwijl ik mijn nod morgen pas heb.... Test was negatief. Nog steeds regelmatig gevoelige borsten, een humeur om op te schieten (mijn vriend zit boven, ik beneden of andersom....zo leuk zwanger proberen te worden...haha). En raar gevoel in mijn buik.

Ik heb mezelf gesteld dat ik pas woensdag weer mag testen, maar of ik dat volhou... Mijn ongeduld kost me een vermogen per maand...

Zal vast niet de enige zijn....

Groeten,

Sandra

hoi hoi,

Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent het is wel
spannend hoor en hopelijk krijg je van de week een
dikke streep te zien en krijgen wij hier goed bericht.

Veel succes veel liefs ronda

Hoi Scipia,

Erg is dat he? Ik heb er ook lst van. Dan test ik negatief maar zolang ik niet ongi ben geloof ik niet echt dat het negatief is. Dus ga ik na een tijdje weer testen. Vreselijk. Ik vind eigenlijk ook dat ik het los moet laten omdat mijn ervaring bij de eerste keer zwanger raken was dat zodra ik het losliet ik zowat meteen zwanger was. Maar dat knopje, van het loslaten is verdwenen. Ik vind het niet.
En vanalles voelen: borsten, buikpijn, geen puistjes of ja toch wel maar ja... dat zegt niks. En als ik dan toch weer ongi ben: jammer maar vol frisse moed naar de volgende ronde. Ik hoop dat je je kan inhouden tot woensdag; zelf wil ik het weer en week proberen af te wachten...

Groetjes,

Hoi Scipia!

Succes! Ik zal je voor duimen!
Nu nog niets te zien?

Liefs Linnepinnie

Ook ik lees met nieuwschierigheid en natuurlijk interesse alle verhaaltjes mee van alle "klussende" dames die zwanger proberen te worden.
Ik ben zelf nu een paar dagen over tijd, heb ontzettende steken in mijn borsten en ben de hele dag door misselijk. Kan zelfs geen luchtjes verdragen en zelfs al geen koffie meer.
Mijn buik rommelt vaag, af en toe een steekje naar mijn lies maar mijn test was helaas (nog) negatief.   Dure testen zijn het zo.
Wij hebben al een dochter van bijna 3, de klachten van nu zijn herkenbaar maar het is alweer zo lang geleden...
Ik blijf hopen en duimen, als mijn menstruatie maar weg blijft...
groetjes

Dank voor jullie reacties.

Ik kan het redelijk loslaten nu, gelukkig. Gisteren enorm last van mijn borsten en vandaag helemaal weer niet. Zo gaat dat al 2 weken. Ik hou maar een beetje vast dat, omdat ik nooit last heb van mijn borsten, dit toch een goed teken is.

Ik duim voor iedereen....

hoi

wachten wachten en nog eens wachten. wel testen niet testen.
wel wat voelen niet wat voelen.
ik gun het iedereen van harte!!!
 ik zit zelf in mijn derde ronde en heb een regelmatige cyclus.
ben er nu drie dagen overheen. heb last van wittige afscheiding, gerommel in de buik en soms last van vlagen misselijkheid. heb al wel getest maar helaas negatief. ik stel het nu maar uit tot dinsdag en wie weet........ of ik dat red!!!

ik vind het in ieder geval heerlijk om op dit forum te lezen en te schrijven.
liefs angela

ik vraag me dat ook af, zou ik het echt voelen of houdt mijn lichaam me voor de gek,
voel mijn borsten normaal nooit, en nu juist supergevoelig heb steekjes in mijn lies en moet ook vaak naar het toilet.
heb morgen nod als ik morgen nog niet ongi ben doe ik mijn eerste test.
en dan maar weer WACHTEN!!!
zucht

Terug
Bovenaan