Wachten hoeft niet meer...

Nou meiden, toen ik gisterenochtend naar de WC ging had ik ineens al bloedverlies! En dat 2 dagen 'te vroeg'.... Na een uurtje werd al wel duidelijk dat het echt mijn ongi was die aan het beginnen was, want toen begonnen de krampen en het gezeur. Ik moest naar het ziekenhuis voor mijn oncologie-controle, dus toen ben ik meteen maar even langs de gyn gelopen. Ik was namelijk bang dat als ik maandag pas ingepland zou gaan worden voor de kijkoperatie, er geen plek meer zou zijn op zo'n korte termijn, en dat het dan weer een maand later zou worden. Ondanks de overvolle wachtkamer mocht ik (zonder afspraak) meteen even mee met een van de gyn's naar een spreekkamer. En nu hebben ze me alvast een OK-plekje gegeven, donderdag 19 juli ben ik aan de beurt. Maandag nog voor mijn uitgangsecho en alle instructies enzo voor de operatie....pfffff.....wat een gedoe allemaal. Ben ook heel zwaar ongesteld, veel erger dan normaal, kon er ook nog wel bij. Wat een ellende zeg, IUI 2 ook mislukt en als 'beloning' lekker een kijkoperatie. Ik ga weer lekker verder mokken met een grote pot snoep in mijn pyamabroek op de bank....

Liefs, Anke

Enneh, de rest op het wachtbankje nog veel succes en sterkte!

Hoi lieve Anke

wat enorm balen voor jullie zeg! Wel fijn idd dat je meteen geholpen werd en ingepland, hoef je daar tenminste niet op te wachten.
Wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel iets wijzer wordt na je operatie.

liefs xxx Niekje

hoi Anke,

Jee wat jammer....
Gelukkig kon je nog ingepland worden voor je onderzoek.
De 19e zal ik aan je denken!!
Ik ga met je mee van het bankje af... zal zo een topic openen,.......

liefs en tot snel
mama peet

Hoi Anke,
Wat een teleurstelling weer! wat is dat toch deze maand met ons. lijkt wel of het bij niemand wil lukken! Sterkte met je operatie. Ik vond mijn kijkoperatie (achteraf) heel erg meevallen. Ik vond het wel allemaal erg emotioneel, maar misschien komt dat omdat ik een huilebalk ben en overal zo ingerold ben.
Sterkte meid!
Stella

Hoi lieve meisjes,

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, fijn dat je hier toch echt jezelf kunt/mag zijn! Ik kreeg er gisteren weer een paar leuke reacties op:
1) "Nou ja, dat je te vroeg ongesteld bent is toch beter dan te laat???" Ja duuhhhh, leuke reactie,  BETER helemaal NIET  ongesteld toch!  
2) "Jammer hoor, volgende keer beter" Nou daar kan ik ook niks mee, alsof je het hebt over het brood dat op is in de supermarkt ofzo....jammer maar volgende keer beter!?!?!

Moeilijk hoor, om even gevoelig en lief te reageren, blijkbaar...

Ik ben trouwens niet echt bang voor die kijkoperatie hoor, heb in de afgelopen jaren wel ergere dingen meegemaakt (heb kanker gehad he...) en dan is dit wel en peuleschilletje hoor. Maar het blijft toch wel spannend, vooral wat ze vinden of niet he.
Liefs, Anke

Terug
Bovenaan