Wachten....... ik word er helemaal knetter gek van!!!

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden,

Gister had ik een positieve ovulatietest dus gisteravond flink geklust.
Vanavond ook nog ff klussen en dan komen de wachtweken er weer
aan. Zit er nu alweer helemaal tegenop!!!

Ik ga over een maandje trouwen en ik zou het zo leuk vinden om
''stiekem'' met zn 3en te trouwen. Dus deze maand daarvoor onze
laatste kans. We zitten deze maand in ronde 6 dus van mij mag het
nu wel gebeuren.....!

Ik wens iedereen  deze maand veel succes! En ik hoop dat juni  een
hele vruchtbare maand mag zijn! Heel  veel liefs xxx isa.  

nou isa veel geluk deze maand dan maar
natuurlijk een fijne huwelijks dag toegewenst
ik ben net getrouwd en een week ervoor gestopt met de pil.
hopen is het snel raak, de eerste zondvloed is al geweest. Maar dat was ook pas de eerste poging dus dat geeft niet toch. ik hoop voor je dat het nu raak is. Als het eerder was gebeurt dan paste je misschien niet meer in je jurk. Vandaar dat ik ook niet eerder ben gestopt met de pil. geniet van de dag en de voorbereidingen en zit niet te veel in op dat wachten. dan wordt je alleen maar gestresster van en dat helpt het echt niet.

nou ik wens jou en je partner (en misschien  de  kleine)  een hele fijne dag toe.

groetjes alma

Fijn tijd ga je tegemoet! Over een mnd trouwen, en misschien wel zwanger.... Duim voor je! greetz

hoihoi Isa,

ja nu breekt weer die vervelende afwachttijd aan tot aan je NOD.Ik weet hoe je je voelt.Ik had zaterdag mijn ovulatie dus ik moet nog anderhalve week wachten.

Maar het is wel een lekker gevoel toch dat je nu precies op het goede moment kon klussen door je testen?Dat maakt het er alleen nog spannender op haha.

Ik merk aan mezelf dat ik ook in die wachttijd meer op het forum ben om de tijd te killen.

Je moet wat,ik ga niet steeds mijn man er mee lastig vallen,niet dat hij het erg vind hoor.Maar het is toch anders dan dat je het kan delen met je lotgenootjes,toch?

Ik ga nog weer even wat doen voordat ik de meiden moet halen.Duty calls hihi.

doeidoei Cindy

Idd wachten wachten wachten
Altijd dat vervelende wachten

Ik duim voor je
Ik hoop echt dat het raak is

Veel liefs natasja

Spannend zeg..........
Ik ben 20 mei getrouwd en het was een fantastische dag, ik gun jou net zo`n mooie dag uiteraard maar dat gaat vast wel lukken.

Ik wilde ook graag met z`n drieen trouwen dat is helaas niet gelukt, maar het zou wel super romantisch zijn natuurlijk.

Geniet vooral van die mooie dag of je nu zwanger bent of niet, want dat is toch wel het belangrijkste.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan