Wachten is niet mijn hobby....

Hey meiden,

Ik heb me wel eens hier voorgesteld, maar ben niet heel actief hier. Ik was voorheen actiever op het zwanger worden na een miskraam, maar dat forum is niet echt meer actief, helaas!

Altijd veel steun gevoeld en nu is het een beetje stil daar, iedereen lijkt te verhuizen. Nu ik dit typ klinkt het heel zielig, maar zo bedoel ik dat niet, ik gun het iedereen!

Nu zit ik weer eens op de wachtbank en probeer zo rustig mogelijk te blijven. Komend weekend is mijn nod, maar door dat m'n lijf een spelletje aan het spelen is twijfel ik hierover. Voorheen een cyclus van 28 dagen, nu ongeveer 30/32 dagen. Ik zit nu op dag 30.

Ik heb een uk, daarvoor waren we ruim een jaar verder en nu zijn we anderhalf jaar verder en 2 miskramen.

Wat wachten we wat af...

Liefs grotebroer

jammer dat het daar zo rustig is, hier soms ook van die perioden waar niet zoveel geschreven wordt. Je bent van harte welkom om hier mee verder te klesten hoor!
K wil iig ff sterkte wensen!

sparkle

Tsja, dat wachten dat wachten dat wachten - gek word je ervan! Die onzekerheid of dat het wel een keer weer goed gaat komen.....erg herkenbaar! Fingers crossed voor jullie dit weekend!

In de tussentijd genieten van jullie mannetje - hoe oud is hij eigenlijk?

En inderdaad, welkom!

Liefs

Sparkle en Moeska,

Thanks, voor de reactie! Helaas een negatieve test en nu licht bloedverlies, dus m'n ongi komt eraan.

Lief dat ik hier mag schrijven, maar ik ga even een break nemen.

We willen in de zomervakantie naar de zon, vanmorgen samen met vrienden geboekt.

We zien wel wat we daarna doen, maar voor nu even niet vrijen rond eisprong en gewoon heerlijk genieten van elkaar en onze kleine man van 2!

Ik wens iedereen heel veel fun tijdens de klus en ik wens iedereen een hele goede en gezonde zwangerschap toe!!!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan