wachten is zoooooooooooooo moeilijk!

A

Anoniem

Guest
hoi,

Wat jammer he dat wachten zo lang duurt, ik heb nu dinsdag mijn NOD, maar ik kan bijna niet wachten, zowieso vind ik de maanden nu veel langer duren.
Ik ben ook zo'n type als ik iets wil dan meteen graag en dit heb ik dus niet in de hand en dan duurt het zo lang en aan de andere is deze spanning weer beter dan de teleurstelling van ongi.
Echt jammer dat het niet op bestelling gaat!

liefs mij

He Brenda,

Ik ken het gevoel helemaal.
Ik wil ook graag alles in de hand hebben.
Echter bij het maken van een kindje heb je dat gewoon niet, helaas.

Maar die laatste dagen zo voor de NOD zijn echt superspannend. Normaal gesproken kan ik ook nog wel eens aan iets anders denken (hihihi), maar net die paar dagen voor de NOD heb ik echt de kriebels in mijn buik.

Ik ga alvast duimen.

Liefs, Clau

Hai meiden,

Brenda, mijn NOD is een dag later als die van jou. En hoewel ik er heel nuchter onder probeer te blijven vind ik het toch altijd weer spannend. Vooral als het de dag zelf is en de duveltjes zijn er nog steeds niet...
En inderdaad, ik heb inmiddels ook wel geleerd dat je kindjes krijgen absoluut niet plannen kunt. Zat ik eerst nog te dromen over zomerpositiekleding,  inmiddels moet ik uit gan van winterpositiekleding, hahaha!
Ik hoop dat het voor jullie snel raak is.
Hoelang ziin jullie al bezig?

Groetjes Nicole

Hoi Bren,

Ja.......... hééééééél vervelend dat wachten! Ik ben er ook zo eentje;als ik graag iets wil dan inderdaad het liefst zo snel mogelijk. En nieuwsgierig ben ik er ook nbog bij.
Maar hierbij gaat dit dus helaas niet. Je kunt er zelf niets aan doen........grrrrrr........ dus blijft ons niets anders over dan braaf af te wachten.
Ik heb ongeveer donderdag mijn NOD; de laatste tijd duurde  mijn cyclus steeds verschillend. Dan 25 dagen en dan 27 en.......... dus een exacte NOD-dag heb ik niet.......... en dat is misschien ook wel beter zo..........
Op dit moment voel ik wel weer allerlei steekjes in mijn onderbuik en  liesstreek. Maar dat heb ik wel eens vaker gehad, wat dat nou precies is???? Af en toe zou ik wel eens IN mijn lichaam willen gluren.......  wie weet wat zich daar afspeelt?

Meid, ik zal heel hard voor je duimen,

groetjes en toi toi toi!

SUUS

Hoi Brenda,

Heel veel sterkte met wachten en hoop dat je kunt wachten tot volgend jaar voorjaar wanneer je eindlijk weer eens ongesteld zult worden???? Zou toch super zijn niet!
Ga maar niet in op dat ik absoluut weet hoe je je voelt want je zult misschien mijn neurotische verhalen wel gelezen hebben.

Sterkte!

Liefs Ineke

quote: Suus 35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2005 15:47:25'));

Hoi Suus,

Ik heb dat zelfde gevoel in m'n onderbuik en lies! Weet ook niet wat dat is. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik dat niet gevoeld, maar hoop toch dat het woensdag raak is, want dan kan ik eindelijk testen.

Groetjes Zebbie

Terug
Bovenaan