Wachten met testen of niet?

<p>Lieve dames,</p><p>Graag wil ik jullie advies:</p><p>Sinds een week ben ik regelmatig misselijk, gevoelige borsten en sinds een aantal dagen ook kramp in mijn onderbuik,, ben 9 dagen overtijd dus het begint er toch wel op te lijken nu.. Ook heb ik het idee dat mijn geur aan t veranderen is en ben ik veel moe..</p><p>Echter had ik een aantal van deze symptomen vorige keer ook en toen was ik na drie weken overtijd toch ongesteld geworden (meerdere testen gedaan en bloed laten prikken, allemaal negatief)..</p><p>Wat raden jullie aan? Voor de zekerheid een test doen of toch nog maar even wachten ?</p><p>Bedankt,</p><p>Liefs,</p>
 
Ben je al lang gestopt met  de pil ?
Of kan het zijn dat je lichaam zijn cyclus nog aan het zoeken is?
Via een test weet je wel een beetje waar je aan toe bent. Alleen is dat wel elke keer weer een teleurstelling als ik naar mezelf terug kijk .
Ik werd elke keer een beetje depri van een negatieve test.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt
Ik weet wel dat je lichaam  je goed voor de gek kan houden met symptomen. Maar moet wel zeggen toen het raak was merkte ik echt duidelijk  andere symptomen  als die nep symptomen 
?
 
Nicolle B, ben vanaf het begin van het jaar gestopt met de pil en eigenlijk in het begin wel een regelmatige cyclus gehad tot vorige keer dus.. Elke keer als t weer niet is baal ik er wel van natuurlijk.. Maar we zitten ook een beetje met het probleem dat mijn man 5x is geopereerd aan zijn lies en dit wel invloed zou kunnen hebben had de chirurg toen aangegeven..
 
Xx
 
Ja zit ik zelf ook aan te denken, maar ergens zit in mn achterhoofd ook met de vorige keer dat het drie weken uit bleef ?
Ga het van de week wel testen, maar denk pas aan het einde van de week (krijgt mijn man van mij zijn grootste verjaardagskado ?)
Vind het toch allemaal wel een beetje eng/ raar.. Lichaam steekt raar in elkaar allemaal..
 
Terug
Bovenaan