Wachten naar mk

Hallo meiden

Ik heb in nov een mk gehad met 7 weken.. een dag voor we onze eerste echo zouden krijgen. We willen graag zwanger worden van ons 3e kindje! Heb al 2 meiden van anderhalf en 3. Voor die van 3 heb ik ook al een mk gehad. Na de mk van nov heb ik steeds moeten wachten want ik bleek een cyste te hebben van 6,5 bij 6,5 cm! Nu de laatste keer bleek hij weg en zat er een aan de andere kant. Aangezien ik niet uit mezelf zwanger word (heb pcos) heb ik daar medicijnen voor nodig! Nu heb ik als het goed is vorige week dond mij ei gehad en moet ik dond bloedprikken en dan nog een weekje wachten en dan weten we of het mss weer gelukt is!

Groetjes C

Hoi, wachten is verschrikkelijk he. Wel fijn dat je zwanger kunt raken met pcos. Vind je het vervelend om te vertellen hoe je erachter kwam dat je dat hebt? Ik ben er ook bang voor dat ik iets heb waardoor ik niet zwanger word. Zal zo een item starten. Ik wens jou heel veel succes!

Heey

Nee hoor dat vind ik absoluut niet vervelend! Wij zijn gestopt met de pil en toen werd ik maar niet ongesteld. Ik ben toen 2 keer naar de vervangende arts geweest maar die schuifde het af op ontpillen. Toen ik voor de 3e keer bij mijn eigen huisarts kwam stuurde zij mij gelijk door. Toen ik bij de gyn kwam was ik dus al 9 maanden al niet ongesteld en dat is niet goed en zeker geen ontpillen. Toen bij de 1e afspraak kreeg ik een echo en moest ik alle bloedtesten doen enz.

Toen ik de echo kreeg zei de gyn gelijk al ooo ik zie het al... een kralenkrans en dat wijst op pcos! De 2e afspraak kreeg ik alle uitslagen en idd ik had pcos! Ook kwamen we er toen pas achter dat ik een trage schildklier heb.. wisten we ook gelijk waarom ik in vrije korte tijd wel 25 kilo aangekomen was. Toen zijn we begonnen met 50mcg clomid en dat zijn ze gaan volgen.. vanaf dag 11 om de zoveel dagen een echo om te kijken of er een ei groeide. Ik bleek toen goed te reageren en had in jan een posi test.. helaas ging dat een paar dagen daarna al mis... Toen ben ik aan een nieuwe ronde clomid begonnen en aan het einde van die ronde teste ik weer posi alleen was ik niet zwanger.. het bleek nog van de mk te zijn. Ik hield dus zeer lang het hormoon vast en dat zien ze niet vaak. Na 3 maand was alles gelukkig weg en konden we weer verder.

In Mei hadden we weer een posi test en in Jan is ons mooie meisje geboren. We wisten toen al dat we snel weer zouden gaan voor een 2e! Dus toen ze 3 maanden was zijn we al weer bezig gegaan en iets later weer naar de gyn! Jan 09 werd ze 1 en 1 febr hadden we weer een posi test en in okt 09 weer een mooie meid. Nu zijn we met 8 maanden weer naar de gyn gegaan (mei 2010) en toen bleek ik minder goed te reageren en nu slik ik 150mcg clomid!

Toen was ik in Okt 2010 weer zwanger maar helaas ging dat met 7 weken fout en daarna kreeg ik een grote cyste en heb ik van nov tot maart moeten wachten en toen die verdween zat ie aan de andere kant maar nu mocht ik wel weer clomid gebruiken en heb ik de vorige week mijn ei gehad! Morgen voor progesteron bloedprikken!

Heel verhaal hoop dat je er wat aan hebt!

Terug
Bovenaan