wachten!!!! Nog 2 dagen!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!

Ik ben het wachten zat de laatste dagen zijn het ergst.

Nu heeft net mijn schoonmoeder gebeld of ik al ongi was.
Vraagt ze als dat ik deze maand nog niet zwanger ben of we dan een paar maanden willen wachten anders hebben ze de vakantie voor nix geboekt.

Ik ga dus echt niet meer wachten ik ga gewoon door met klussen als het deze maand niet gelukt is, KAN NIET MEER WACHTEN!!!!!!!!

Ik hoop dat er veel meiden goed nieuws hebben deze maand en dat ze zwanger zijn.
Ik  voor jullie.

Liefs Desire

Hoihoi,
Groot gelijk. Laat je schoonmoeder maar praten. Het is voor jullie al heel spannend elke keer. Zeker dat wachten.
Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Groetjes, Monique

hoi desire,
ik vroeg me af wat de vakantie van je schoonouders met jou zwangerschap te maken heeft?ik zou zeker niet wachten nee.je wil toch z.s.m. zwanger worden..succes met wachten!ik hoop dat t raak is.
groetjes kari

Hey Kari,

Mijn schoonouders hebben voor ons een vakantie geboekt en dan gaan we samen met hun maar dat is pas in oktober.

Als ik nou zwanger zou zijn kunnen ze de vakantie nog cancelen, maar daarna gaat dat toch ook nog of niet.

Ik wil wel graag op vakantie maar ik wil liever een kindje dat is me meer waard!!!

Groetjes Desire

even snel gerekend:vanaf 7 maanden kan je niet meer vliegen,dus als je voor april zwanger raakt hebben ze nog een half jaar van te voren de vakantie kunnen cancelen en dat moet kunnen lijkt me.ik zou me daar niet te druk om maken meid.zwanger worden gaat voor toch?
groetjes kari

Hoi Desire,

Spannend hè dat wachten.... ik zit ook nog 2 dagen in de zenuwen! Woensdag kan onze dag worden!!!
Maar goed, voorlopig ben ik geconcentreerd elk gerommel en elke steek  van mijn lichaam  in me op aan het slaan en vraag ik me af... 'had ik dat vorige maand ook?'

Nog even wachten,
xxx Bientje

Hey Beintje,

Ik let ook precies op wat ik voel en de meeste dingen heb ik de vorige keren toch nix van gemerkt dus nu vind ik het extra spannend of het dan eindelijk zo ver is.

Nog heel veel suc6 met wachten deze twee dagen.

Liefs Desire

Terug
Bovenaan