Wachten of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mijn partner en ik hebben besloten dat we graag een kindje willen.
Nu ben ik  bijna 2 weken  gestopt met de pil en heb dus mijn eerste "natuurlijke" menstruatie nog niet gehad. Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur. Men adviseert om eerst 4 weken foliumzuur te slikken, voordat je zwanger wordt. Eigenlijk zijn we zo enthousiast  dat we er over denken om nu na 2 weken foliumzuur te hebben geslikt te "beginnen". Het gevoel zegt dus wat anders dan het verstand. Graag heb ik wat adviezen van jullie.

Bedankt!

Groetjes JWW

hallo,
ik heb zelf mijn laatste pil geslikt heb een paar dagen daarna een potje foliumzuur gehaald of nou ja een potje gravitamon dit is een vitaminepreparaat waar ook voldoende foliumzuur inzit en is extra voor zwangeren en als je zwanger wilt worden en als je evt. borstvoeding wil geven dus ik vind deze inderdaad wat fijner
wij zijn in ieder geval meteen ervoor gegaan en ik zit nu in mijn derde ronde voor ons 1e kindje en heb er geen spijt van
foliumzuur slik je zowiezo nog tot je derde zwangerschapsmaand geloof ik
denk dat het geen kwaad kan als je meteen ervoor gaat hoor
er zijn zelfs mensden die wisten niet dat ze aan de foliumzuur moesten en nemen het pas als de h a of de vk het adviseerd
veel succes he
liefs tamaar

Hoi Tamaar,

Bedankt voor je reactie!
Jij ook nog veel succes!

Groetjes!

Gewoon ervoor gaan zou ik zeggen.. Ben je direct zwanger in een ronde dan is dat je geluk.. zo niet ach dan ben je in ronde twee toch al weer zo'n dikke 6 week aan het slikken toch? Hoe dan ook komt het wel goed.

Liefs Julia..

Terug
Bovenaan