Wachten op geslacht echo

<p>Ik had met 11 weken een termijn echo en moest wachten op volgende echo met weken. Nu maandag heb ik eindelijk een geslacht echo. Ondanks goede echo’s ben ik altijd super nerveus en onzeker. Vanaf week 11 waren alle kwaaltjes weg en voel je 5 weken zo leeg. Alsof er niks is? Herkent iemand dit?? </p>

Ik had rond 15 weken de geslachtsecho en was hierbij ook erg opgelucht toen we gelijk het hartje zagen/ hoorden kloppen. Ik weet niet meer precies waarom, maar hier was ik nerveuzer voor dan voor het geslacht op dat moment..?

Ik had bij 11/12 weken mijn termijnecho daarna pas weer bij 20 weken. Ik herken heel erg dit gevoel die weken duurde zooo lang! Probeer je niet al te veel zorgen te maken, komt heus wel goed 

Dit is inderdaad een periode waarin er weinig lijkt te gebeuren in je lijf. Ik was ook van alle kwaaltjes af, maar voelde (logisch) nog geen leven. Spannend wel natuurlijk, maar heel normaal in deze periode van je zwangerschap :) Geniet van je echo morgen!

Dankjewel dames! Vind het zo lastig vooral omdat placenta aan de voorkant zit. Is de kans dat het later gaat voelen. Vooral omdat dit mijn eerste kindje is. 

ik ben wel super benieuwd hoe morgen zal zijn nogmaals dankjewel voor jullie lieve berichtjes en gerust stelling ?

Oohh ze herkenbaar. Nu hadden wij tussen de termijn echo en de 20 weken echo nog een pretecho gedaan, dus konden we de kleine weer even zien. Nu zit er dus tussen de pretecho en de 20 weken echo (die is as vrijdag) zo een 5 weken. Het is dat die kleine flink is gaan schoppen afgelopen week, maar daarvoor zat ik ook wel in de stress hoor. Ik voelde me steeds beter en had weinig last van kwaaltjes. Dan komt die stomme onzekerheid weer. Pfff... het is iedere keer wel weer iets om je druk om te maken haha.
Hoe was je echo vandaag? Was alles goed met de kleine? 

Echo was heel goed kindje is weer goed gegroeid en was heel erg beweeglijk! Alleen hele tijd beentjes bij elkaar gekruist! Heb gesprongen en beetje geschudt maar baby had geen zin en dacht doe een navelstreng tussen de benen dus die dacht lekker puuh ouders ? maar nu ik gezien dat echt goed gegroeid is heb ik eindelijk soort van bevestiging dat ik kan echt van genieten. Ik had meer tijd nodig dan 12 weken. Maar nu kan ik echt genieten en over 2 weekjes weer terug voor echo!

Terug
Bovenaan