Wachten op IVF is niet leuk maar toch wel goed...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Nog dik 2 maanden wachten voordat we aan de beurt zijn voor de IVF behandeling.
Aan de ene kant zijn we erg blij met deze verplichte pauze omdat we echt even bij moeten tanken en tot rust willen komen maar aan de andere kant lijkt het nog zoooooo ver weg!!!
Af en toe heb ik het gewoon even helemaal gehad met het zwanger worden gedoe.
Om ons heen worden er zooooveeeel mensen zwanger steeds.
Het is ze echt heel erg gegunt hoor maar voor ons betekent dat elke keer weer een confrontatie met onze eigen situatie.
In maart gaan we lekker skien en daar heb ik al veel zin in!
Het stel waarmee we gaan hebben nog geen kinderen dus voor ons is dat in dit geval effe erg fijn.
Ze weten ook wat onze situatie is dus we kunnen lekker onszelf zijn en dat is erg prettig.
Na deze vakantie hebben we een gesprek in het ziekenhuis en aansluitend wordt de IVF ingepland aan de hand van mijn cyclus.
We hebben besloten om na al die rare dagen met de verbouwing en de feestdagen enzo vanaf nu weer super gezond te gaan eten en de extra vitamines (foliumzuur ed) niet meer te vergeten.
Ik heb het gevoel dat ik mijn lijf effe klaar moet stomen voor de IVF.
Door de pfeiffer ben ik aangekomen en totaal conditieloos dus ook daar wil ik wat aan gaan doen.
Een soort van nieuwe start vol met goede voornemens dus zo aan het begin van 2006.

lfs inge

Hoi Inge

Ik hoop echt dat 2006 jullie jaar gaat worden!!!!!!

groetjes visje

Hoi Inge,

Ja ik kan me voorstellen dat die 2 maanden nog heel erg ver weg lijken maar probeer wat afleiding te zoeken en dan vliegen die maanden zo om. En wie weet kom je terug van vakantie en dan is er mischien wel een wonder gebeurt en ben je toch zwanger. Je hoort het toch wel vaker van mensen dat ze op vakantie gaan en het dan plots wel raak is. Ik was vandaag de kerstboom aan het weghalen en ik dacht nou daar gaat weer een jaar zonder baby. Maar wie weet hangt er dit jaar in december een blauwe of roze babykerstbal ertussen. Ik hoop dat dat voor jou hetzelfde zal zijn.

Groetjes Niekie.

Terug
Bovenaan