Wachten op menstruatie

<p>Hallo,</p><p>Zijn er meer dames die wachten op hun menstruatie?</p><p>Ik heb inmiddels 2 cyclussen overgeslagen. Best balen dat je geen idee hebt wanneer je nu mogelijk gaat ovuleren en wanneer dan eindelijk die menstruatie komt. </p><p>Na het stoppen met de pil eind maart 2018 heb ik mijn onttrekkingsbloeding gehad. Vervolgens in ronde 1 na 30 dagen (dus eind april) ongesteld geworden. Daarna niet meer ongesteld geworden. In totaal 4 zwangerschapstesten gedaan die allen een negatieve uitslag hadden. Nu dus maar wachten tot de menstruatie eindelijk wel komt en af en toe toch maar een testje tussendoor. </p>
 
Hallo, 
Ja ik wacht ook op mijn menstruatie. Deze komt (hopelijk niet) rond 20 juli. Ik had afgelopen donderdag mijn ovulatie dus nu is het afwachten. 
Maar ik ben al sinds zaterdag misselijk en heb ik last van krampen in mn buik, gevoelige borsten. 
Heb gister gelezen dat ook het bevruchte eitje al een klein beetje hormoon af geeft. Dus zou bijna denken dat het raak is geweest, maar wil er nog niet echt in geloven. Al is je gevoel wel bijna altijd juist. 
Volgende week maandag kan ik evt vroege test doen! 
 
Ik wil je niet ontmoedigen maar ook ik was misselijk voor mijn NOD en had allerlei kwaaltjes waarvan ik dacht: het zal toch niet? Helaas alle testen negatief. En dus nog steeds niet ongesteld.
Hopelijk is het bij jou raak. Of krijg je in ieder geval je menstruatie zodat je meteen weet dat het helaas deze ronde niet raak was. Maar dan kun je je wel weer, soort van, focussen op de volgende ronde. Maar je moet nog even geduld hebben ? spannend! 
 
Ja daarom ga ik er ook niet van uit dat het wel zo zou zijn! Wacht de test af en anders mijn menstuatie volgende week. 
En anders volgende ronde nieuwe kansen!!
 
Hallo ik wacht ook op mijn menstruatie zou vandaag moeten zijn maar nog niets te bekennen wel last van allerlei kwaaltjes die je natuurlijk bij alles kunt plaatsen. zo irritant dat die kwaaltjes zowel bij NOD kunnen horen als zwangerschap. ik ga morgen een test doen en tot die tijd hard duimen haha
 
Ooh spannend bossbess. Zal voor je mee duimen! 
Ja ind die kwaaltjes brengt wel verwarring met zich mee! Ik moet nog 9 dagen wachten! Maar voor ons is het de 1e ronde voor ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft al 2 meiden! 
 
Vervelend Abby dat wachten! Dan ben je eerst blij dat je meteen een goede cyclus na je pil hebt en vervolgens komt er niks meer! Ik ben zelf eind februari gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding gehad en daarna helemaal niks meer. Wacht dus al bijna zo’n 4,5 maand op mn menstruatie.. Succes meid!
 
Terug
Bovenaan