Wachten op mijn eerste NOD!!! verwacht 01-07-2017!!!

<p> Hello lady's,</p><p>Zijn er nog meer van jullie aan het wachten op jullie eerste NOD? (niet ongesteld dag) <br /><br />Ik ben sinds januari 2017 gestopt met de pil en we zijn nu voor onze eerste ronde aan de slag gegaan. Rond de eisprong heerlijk om de dag van elkaar genoten ( echt geen straf ;) )<br /><br />We gaan namelijk 07-07-2017 trouwen en ik wilde graag nog de jurk aan die ik had uitgekozen voor onze grote dag :) We zijn er helemaal aan toe en ik ben best wel nieuwsschierig of het meteen de eerste keer raak zal zijn.</p><p>Mijn cyclus was na het stoppen met de pil meteen weer normaal, zo rond de 26 tot 29 dagen gemiddeld, mijn lichaam is dus niet meer van slag van al die hormonen.<br />De huid in mijn gezicht helaas wel, maar ik moet zeggen, ik denk dat het ergste nu wel geweest is.</p><p>Benieuwd naar jullie ervaringen.</p><p>X</p>
 
<p>Hallo meiden.</p><p>De kinderwens van mijn vriend en ik is heel groot.</p><p>Na een aantal rondes waarbij het niet gelukt is, hebben wij ervoor gekozen om ovulatie testen te gebruiken.</p><p>Hierbij hebben wij een 'piek' gekregen en hebben wij deze dagen 'geklust'.</p><p>Over een paar dagen zou ik weer ongesteld moeten worden, ik hoop dat ik dit niet word natuurlijk!</p><p>Ik ben zoooooo benieuwd! Ik heb alleen vrij weinig last van klachten. Hoofdpijn en het moe zijn komt wel voor, maar geen steken in de onderbuik.</p><p>Nog eventjes afwachten!!!</p>
 
<p>Enn... ben erg benieuwd!! En alvast een hele fijne dag gewenst vrijdag!</p>
 
<p>Hi allen, ik en mijn partner zijn sinds januari 2017 ook overtuigd van de wens voor een tweede kindje. Direct de eerste ronde was ik al zwanger. Helaas is deze zwangerschap misgelopen en kreeg ik in april een curretage. Daarna duurde het 33 dagen voor mijn menstruatie kwam. De cyclus erna was 26 dagen. Nu zit ik op dag 29 van mijn cyclus. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is doordat ik pas twee keer ongesteld ben geweest na de curretage. Ik heb op dag 22 een test gedaan deze was negatief en afgelopen donderdag op dag 27 weer deze was ook negatief.</p><p>Omdat ik dus niet weet wanneer mijn nod is weet ik dus ook niet zeker of ik overtijd ben. En of ik te vroeg getest heb of dat ze echt gewoon negatief zijn en ik niet zwanger ben. </p><p>Ik heb wel allerlei kwaaltjes. Zo had ik gisteren erg hoofdpijn en ben best vermoeid. Bij draaien in bed voel ik echt van die bandenpijn. Wat ik verder sinds vandaag heb is last van kortademigheid. Die hoofdpijn en kortademigheid herken ik echt van de zwangerschap ik januari toen had ik dat ook. Maar ja die negatieve testen zeggen echt iets anders...</p>
 
He ladys,
 
Op 05-07-2017 en 06-07-2017 een positieve zwangerschapstest. Ik ben ondertussen dus hartstikke zwanger!!!!! Zo leuk, 03-08-2017 hebben we de eerste echo bij de Verloskundige. Hoe is het bij jullie gegaan?
Wegens alle drukte heb ik niet veel tijd gehad om te reageren sorry daarvoor. Het is heerlijk om te weten dat je gezond ben en dat je lichaam zo hard werkt aan een wonder!
Heb inmiddels al wat klachten : Zere borsten, Misselijkheid en emotieaanvallen waar ik niet veel van begrijp. Schijnt normaal te zijn. Verder voel ik me prima en heel erg gelukkig. Helemaal klaar om ons eigen gezinnetje te starten! :)
 
Terug
Bovenaan