Wachten op ongi

Jullie kennen het vast wel.....miskraam gehad en de ongi komt nog niet. Ik wordt er zooo onzeker van.
Ik heb in de laatste week van dec. de miskraam gehad dus er is eigenlijk nog niets aan de hand maar ik voel ook helemaal niets. Normaal heb ik een week van tevoren flinke krampen en andere klachten en weet ik dat het gaat komen.

Hoe ging jullie eerste ongi na de miskraam? Was die anders dan de normale ongi?

x inge

Hoi Inge,

Ik was na 6 weken weer ongesteld na mijn miskraam van 27-11. Dat is mijn eerste ongi weer sinds ik met de pil gestopt ben. Ik kan nu niet zeggen dat ik goed ongesteld ben geweest(dan bedoel ik hevig bloeden). Ik had ruim 5 dagen last van bruin verlies.
Ieder lichaam is anders, ik voelde niet dat ik ongi moest worden.
Succes!!!

Gr. Mayke

Hoi Inge,

Ik was na mijn miskraam voor het eerst sinds ik gestopt was met de pil na 28 dagen ongesteld. Dat was het enige positieve eraan. Nu is het steeds om de 29/30/31 dagen. Er is helaas niets van te zeggen en het kan geloof ik tussen de 4 en 8 weken zijn.

Sterkte,

liefs Po

Ik heb 2 mk gehad, de eerste keer raakte ik direct weer zwanger en na de tweede mk werd ik precies na 28 dagen ongi. De eerste ongi was ontzettend heftig.
Succes en hoop dat je maar snel ongi wordt of zwanger!
Liefs van mij

Net als Biate raakte ik direct na mijn eerste miskraam weer zwanger, dus de cyclus was in weze niet verstoord.
Na de tweede miskraam ben ik na bijna 3 weken vloeien gecuretteerd. Doordat ik ook nog eens die bloedvergifteging kreeg dacht ik dat het nu wel van slag zou zijn, maar evengoed 30 dagen na curettage was ik weer ongesteld, wat mijn gewone cyclus is.

Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon maar ik hoop voor je dat het gauw weer op gang komt zodat je weer verder kunt.

Hoe is het verder met je? Ben je al bij de hulpverlener van het ziekenhuis geweest?
Ben trouwens heel benieuwd naar het antwoordt van de gynaecoloog of je alsnog niet op de "wachtlijst" hoeft.
Hopelijk lees ik het als ik terug ben vakantie.

Gr. Ariane

Hallo Inge,

Ik was na 6 weken weer ongesteld, maar ik merkte er bijna niks van. Als ik voor mijn miskraam ongi was, was ik er echt ziek van misselijk en had altijd hevige buikkrampen.

Renske

Terug
Bovenaan