Wachten op telefoontje

Hallo Meiden,

Ben vandaag weer naar het ziekenhuis gegaan...........
En  weer zitten er cystes.
Dit keer 2 bij ongeveer 6 Cm. Ze zitten  tegen elkaar aan, bij mijn linker eierstok.

Ze vond eigenlijk dat t nu wel welletjes is geweest en dat we echt door moeten naar de volgende stap.....
Dus ik dacht spuitjes........

Maar ze ging eerst vanmiddag overleggen, want ze wil eigenlijk een kijkoperatie doen.....

Weet iemand wat ze dan doen???? (ja kijken, dat snap ik.....maar naar wat??)

Morgen word ik in de middag terug gebeld met de uitslag van wat ze nu gaan doen......

Ik laat t jullie morgen avond wel even weten.

Liefs van een  Flower

Hoi Flower,

Ik kan je wel vertellen wat een kijkoperatie inhoud, want ik heb 4 weken geleden zelf ook een kijkoperatie gehad. Ze gingen bij mij kijken of dat ze iets konden vinden wat de eventuele oorzaak kon zijn van het uitblijven van een zwangerschap. Ik maakte me van te voren best wel een beetje druk, want je weet niet echt wat je te wachten staat. Maar ik kan je vertellen dat het me enorm is meegevallen. Voor deze kijkoperatie ga je onder volledige narcose. Voor je het weet ben je onder zeil. En daarna merk je dus helemaal niks meer. Klinkt erg simpel maar zo is het wel. Wat ze gaan doen is een klein sneetje maken ter hoogte van je navel en gaan dan met een klein kijkbuisje in je buik kijken, dan kunnen ze op een scherm zien hoe je eierstokken eruit zien. Bij mij hebben ze ter hoogte van de schaamstreek ook een klein sneetje gemaakt en hebben daar ook met een kijkbuisje gekeken. Na de kijkoperatie kom je uit de narcose in de uitslaapkamer. je hebt dan 2 pleisters op je buik waar ze de sneetjes hebben gemaakt. Bij mij zat er in elk sneetje maar 1 hechting. In het begin trekt de wondjes wel een beetje op je buik. maar ik had er na 2 dagen geen last meer van. Ze raden je aan om de dagen erna wel rustig aan te doen met fysiek werk.
Het klinkt misschein allemaal toch wel een beetje eng, maar ik kan je verzekeren dat de ingreep zelf enorm meevalt, en ik kan je als tip meegeven dat je het over je heen moet laten komen.
Meid, ik hoop dat het allemaal goed komt met je, en dat jullie wens snel uit zal mogen komen. Ik hoop dat je een beetje wat hebt aan mijn verhaal.

Liefs van Lena xxx

Ik sluit me helemaal aan bi het verhaal van lena, valt reuze mee.
Bij mij zat er wel endometriose, mar dat hebben ze laten zitten omdat het geen invloed zou hebben(2,5cm, achter mijn baarmoeder)
Maar als ze wel wat zien halen we het weg(als dit kan). Ik heb ook geen pijn gehad alleen mijn buik was bont en blauw. En 2 kleine sneetjes. Meid, ik was ook nog nooit onder narcose geweest en voor je het weet ben je weg......dromen....
Succes, maak je niet druk. Achter af zal het je reuze meevallen.
liefs ilona

Terug
Bovenaan