nu vandaag 12 maart zijn wij nog niet veel verder, ik gebruik nu voor de 2de maand clomid 50mg, dit gaat best goed. mijn cyclus is nu niet zo rommelig meer, en op de echo was te zien dat bij mij alles goed groeit en dat is wel positief zei de gyn, maar...... ja nu komt het mijn vriend zijn zaadjes zijn nogsteeds zo slecht, ondanks dat hij geminderd is met roken en drinken, dus nu moet hij 1ste week van april weer zijn zaadjes inleveren, omdat een man een cyclus heeft van 70 dagen en dat is pas in april, dus nu maar wachten tot het april is, dan de 2de week weer terug naar de gyn, hopelijk met beter nieuws dan de afgelopen keren!! ons huisje is nu ook eindelijk bijna klaar, en dan komen die emotionele momenten, willen zo graag de baby kamer inrichten, en alles klaar maken, maar ja deze kamer zal nog heel lang leeg blijven, de tranen zijn niet te stoppen, alleen op mijn werk, en bij mijn familie hou ik een masker voor, die weten allemaal niet wat er speelt. doet zo`n pijn om dan gelukkige mensen te zien, die zomaar zwanger geworden zijn, en wij dan, het is zo oneerlijk!! hebben we eindelijk een huisje, worden we nog niet zwanger, door dat stomme zaad van mijn vriend!! wie heeft er ook zoiets meegemaakt? en zijn zwanger geworden spontaan, door iui, of door andere behandelingen?? ik wil zo graag contact met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. mijn vriend begrijpt mijn zorgen niet, hij blijft erbij dat we dit jaar zwanger zijn.