Wachten tot de bevalling begint...

Hallo!

Ik moet het even van me afschrijven. Ik ben inmiddels 40 wk + 1dg dus uitgerekend!
Het is mijn tweede. Ik heb nog een prachtige
dochter van 14 mnd.
En nu begint deze week iedereen te bellen en mailen of onze nieuwe wondertje al geboren is!
Iedereen wil op de thee / koffie komen en op
de hoogte zijn van ieder pijntje of krampje dat ik
voel! AAaaagggrrhh! Ik zou zo graag gewoon lekker
mijn man en dochtertje thuis zijn zonder
het gevoel te krijgen dat ik toch minstens al lang
had MOETEN bevallen. Ik moet niks en de bevalling
gaat gewoon zijn natuurlijke gang, het komt wanneer het komt en ik zeg maar zo, er is er nog
nooit 1 blijven zitten!!!

Zo.. dat moest ik even kwijt... Sorry
voor het gemopper..

Liefs geluksvogeltje

ook ik snap je helemaal.

misschien even een tip:

trek de telefoon stekker eruit als je even niemand wil spreken. lekker een moment van rust!

hey meid, alvast heel veel succes/plezier bij je bevalling en alles erna natuurlijk :D

groetjes, do

Hi,

Ik snap je gevoel. Hier werd het juist heel stil rondom de 40 weken. Ik was heel erg ziek de laatste twee weken van mijn zwangerschap, maar ik geloof dat niemand meer durfde te mailen of bellen. Het was stil. Aan de ene kant niet erg, want als iedereen maar gaat bellen van: Is het er al? dan wordt je ook niet blij, maar zo stil... Een mailtje kon toch wel?

Aan de andere kant: mijn man ging naar een verjaardag van een vriend, terwijl ik thuis met gebroken vliezen lag :) en diezelfde middag kwam een collega even iets ophalen en die had ook niks door... Dat vond ik wel weer lachen achteraf!

Laat alles gewoon over je heen komen en bereid je lekker voor op je bevalling! En gooi het er hier maar uit :)

Sterkte voor straks als je gaat bevallen.

Gr. Tamara.

Haai,

Kan me je ergernis levendig voorstellen! Weet dat het allemaal goedbedoelde telefoontjes zijn, maar daarom niet minder irritant.
Gewoon niet opnemen is de beste optie. Kleine tip: tijdens de bevalling je telefoon(s) uitzetten.... Wij werden helemaal gek gebeld of er al iets was en hoeveel ontsluiting etc... Grrrrrr

x Hanneke

Hahahahaha!!! Inderdaad....al die goedbedoelde telefoontjes zijn om gek van te worden! Ik smokkel de laatste weken er ook altijd een paar weekjes bij....ik moet nog 3 weekjes...tegen alle mensen om me heen zeg ik dat ik nog 5 weekjes moet....geeft even wat extra lucht!

Gelukkig ben ik 3 keer 's nachts bevallen, wij hadden dus geen last van telefoontjes tijdens de bevalling....mischien dat de buren wel last hadden van mijn "lawaai"....

Jaaaaa zwaar iritant al dat gebel!!
Ik hier ook vandaag 40 weken zwanger en zit rustig af te wachten wanneer t gaat beginnen... maar ik wordt elke keer zenuwachtig van al die smsjes... en telefoontjes met en?? Ze horen het toch vanzelf als de kleine is geboren zal ze heus geen 4 dagen laten wachten na geboorte....

Maar ja tis ook wel goed bedoeld en idd als je niks hoord is t ook weer niet goed....
Nou succes geluksvogeltje ben benieuwd wanneer we aan de gang gaan ;-)

Terug
Bovenaan