wachten tot de kookwekker tringt

A

Anoniem

Guest
ppfff heb net een test gedaan en wacht nu tot de kookwekker zegt dat ie klaar is. zenuwslopend hebben jullie dat ook als je test??
ben heel benieuwd wat ie aangeeft.
ooh hij tringt!!

nou das niet eerlijk laatste test die ik in huis had en die is niet goed!!!
bij het testvenster was een streepje wat je gewoon bijna niet kon zien en er moest een dikke rooie staan.
nou ja maar ff een nieuwe halen. van de kruidvat dan maar dit was toch al een rotding.

Jeetje zeg jij weet de spanning er wel in te brengen. Snel een nieuwe halen en ons laten weten haha

Gr Miranda

Hey.

En, en , en, juppie, weet je al meer?

Groeten van Miena

Whaaaa, je laat ons wel in spanning hoor.....,
en, en, en !!!!
Liefs Gizmo

nou had gister geen tijd meer om er een te halen want moest aan het werk.
maar heb manlief even   erop uit gestuurd. die zei al je hebt er toch nog eentje?? nee schat die heb ik vanmorgen gebruikt die deed het niet.
hij heeft nu een clear blue gehaald had een van eigen merk van pouizs maar dat was een akelig ding.
tis een betje moeilijk om te beslissen wanneer ik kan testen omdat mn cyclus nogal veranderd elke keer. maar als ik het gemiddelde neem zou ik van ongi moeten worden (volgens mij zijn ze nog niet in aantocht)
en woensdag is de langste cyclus die ik heb gehad dus heb beslotenom tot woensdag te wachten en dan nog es een test te doen. of eerder omdat ik het niet uithou tot woensdag hahah. maar zodra ik en gedaan heb laat ik het weten. hopen dat ie positief is

nou ik kon niet langer wachten om de test te doen. rode duivels zijn nog steeds niet in aantocht. meestal heb dan vette krampen dus voel ze vaak wel aankomen.
helaas was de test van cb wel negatief. maar alle hoop is nog niet verloren. wachten deze week gewoon even af en mochten de rd wegblijven doe ik van het weekend nog een test.

Terug
Bovenaan