wachten tot ik een ons weeg?

A

Anoniem

Guest
Ronde 18... over 5 dagen weet ik of ik naar ronde 19 ga. ik heb er 3 weken lang weinig aan gedacht maar wanneer mn Nod in zicht komt lijken de dagen wel voorbij te kruipen. Ik hou nergens rekening meer mee. ik heb me er bij neergelegd dat het leeftijdverschil met mijn dochter en enventuele volgende nu toch groot wordt, je hebt het helaas niet voor het zeggen. Het lichaam zit gecompliceerd in elkaar en het zwanger worden is echt een wonder. En ik hoop dat dat wonder mij nog eens mag over komen...

voor alle wachtenden heel veel succes met hopelijk mooie berichten!

liefs

Spannend!! Misschien heeft het geholpen dat je er niet zo mee bezig bent geweest!
Hoe oud is je dochtertje nu?? Mijn dochter word volgende maand vijf, en ja het leeftijdsverschil is er maar daar Zit ik niet mee... Het zegt allemaal niks...
Of je ze nu dicht op elkaar het of veel leeftijdsverschil. Tussen mij en mijn Zus zit 9 jaar verschil...
En we zijn kop en kont ;-)...mijn dochter wil heel graag een zusje ;-)...ze is zich er wel veel bewuster van dat ze dan ooit een grote zus zal zijn...

Ja hier ook veel verschil, heb een dochter van 6 en een zoon van 5' TGV een translocatie van mijn chromosomen al 7 mk-en gehad..hier ook maar de vraag of wij nog een derde kindje krijgen...
Succes met wachten, zaterdag is mijn nod...

zwanger worden, je hebt het niet voor het zeggen!
en het leeftijds verschil?? wat maakt het uit.
je leest al 9 jaar verschil en ze zijn heel close.
ik scheelde 2 jaar met mijn zus, wij hebben nooit met elkaar gespeeld,karakter verschillen,ik was een meisje meisje zij meer een stoere meid.

mijn kinderen zijn 9 en 6..we wachten nu nog op een derde,...zit dus een aardig verschil tussen als nr 3 komt.
maar voor mijn jongste wel beter, zij is wat jaloers aangelegd.

Terug
Bovenaan