Wachten tot we weer kunnen beginnen...

A

Anoniem

Guest
Heb nu bijna 2 weken geleden een miskraam gehad bij 7 weken, maar vloei nog steeds een beetje. En zolang je bloedverlies hebt mag je nog niet gaan klussen ivm infectiegevaar.
Dus iedere dag hoop ik dat het klaar is en we weer aan de slag kunnen!!! Heb door deze miskraam nog meer zin in een zwangerschap en hoop dan ook dat het snel lukt!
Pfff afwachten, ............
Gr Bowi

Heey meid,

Nog steeds aan het vloeien? Wat vervelend!!! Het is altijd vervelend maar nu helemaal! Ik hoop echt voor je dat het snel over is en dat je weer verder kan! Heb geen miskraam meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat je daarna nog meer een kindje in je armen wil houden.

Succes meid en hopelijk kun je snel weer aan de klus!! Dit blijft toch het leukste gedeelte!!

Liefs ciomama

Balen meid. Je lijf heeft nog even de tijd nodig......ik hoop dat het snel stopt en je weer snel zwanger bent.

Succes hoor!!

Hoi lieve bowi,

Wil je heel veel succes wensen en hopelijk mag het weer snel raak zijn voor je!
x een december mama

Hoi, ik heb ook een miskraam gehad bij 7 weken en zijn na het vloeien weer aan de klus gegaan toen ik mij eisprong had.
Ik merk dit heel duidelijk, dus was voor mij niet heel moeilijk om gericht te klussen. Helaas niet zwanger geworden en maar ongesteld.
Ik had ook dat ik meteen weer aan de klus wilde toen ik uitgevloeid was. Duurde biij ook heel lang toen het eindelijk stopte, moest uiteindelijk gecurriteerd worden, maar toen was het snel over

Succes ermee

xyvonne

Oh vervelend zeg.

Sterkte in deze tijd en hopelijk kunnen jullie weer snel aan de slag.

Liefs Kim

Hay meisje!

Gaat het een beetje met je? Ik heb een boekje gemaakt met alles met ons kleintje erin, dat is een aanrader want heeft me echt geholpen het een plekje te geven!

Sterkte en hoop dat je snel weer mag klussen...

xxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan