Wachten, wachten en nog eens wachten...

A

Anoniem

Guest
Ik moet even van me afschrijven hoor.
Zaterdag 2 juli zou ik, uitgaande van een cyclus van 28 dgn., mijn NOD hebben.
En nu 14 dgn. later en 4  negatieve testen later zijn we nog niets wijzer geworden.
Dit is heeeel frusterend. Begin juni heb ik de Mirena laten verwijderen en 2 dagen daarna een zeer heftige menstruatie gehad, daarna nog niet weer...
Ik heb al overleg met de huisarts gehad en woensdag heb ik (als er een dezer dagen nog geen menstruatie te zien is) een afspraak bij hem. Hij wil dan vaginaal onderzoek doen en evt. verwijzen voor een echo. Hij vond het vreemd dat ik na Mirena verwijdering geen regelmatige cyclus heb.   Van vroeger uit had ik altijd wel een regelmatige cyclus. Hij zei dat je  dat wel zag bij de pil, dan wil het wel eens voorkomen dat je lichaam al die hormonen nog uit je lichaam moet "werken", maar met een spiraal "is eruit ook eruit".
We blijven dus maar rustig afwachten en ons best blijven doen.

het kan  komen door de hormonen die in het spiraaltje zaten dat het langer duurt eer je cyclus weer een beetje op regel is

Hoi Essie,

Ik heb in feb. mijn mirena spiraal laten verwijderen, na 2 dagen werd ik ook ongi. toen na 30   dagen toen 28 en weer 28 toen 26 en nu zou ik (van  28 dagen uitgaand) vrijdag 15 juli mijn nod weer hebben maar tot op heden niets????   gisteren een dag "overtijd" een test gedaan , negatief.   vandaag heb ik de tampon test gedaan, niets te zien???

Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt?!

Groetjes Tamara

Heeey Essie...
Sjonge wat vervelend joh  Lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid. Toitoitoi en ik denk aan je hoor!

Liefs Hallow

Hoi Essie,

Wat vervelend dat je maar niet ongi word, maar ook geen positieve test krijgt. Bij mij is de Mirena in december verwijderd. Ook na 1 dag ongi, maar daarna direkt regelmatig. Mij was verteld dat de hormoondosering van de Mirena heel laag is, omdat het hormoon vrijgegeven word op de plaats waat het nodig is. Dus het zou ook vlot uit je lijf zijn, vlgs mijn HA. Ik hoop dat de onderzoeken meevallen, en dat ze niks bijzonders vinden. Dat ze het makkelijk kunnen oplossen.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan