Wachten, wachten en nog eens wachten

Vandaag gebeld voor een afspraak bij de gyn omdat we nu een jaar proberen, maar helaas. Natuurlijk kom je daar niet onmiddellijk binnen, maar dat ik tot 21 juni moest wavhten! had ik nu niet verwacht. Dus we zullen er maar vanuit gaan dat dat broertje of zusje voor onze kleine meid nog een poosje op zich zal laten wachten. Duurde het bij jullie ook zo lang eer jullie een afspraak hadden? En waarschijnlijk ben je dan ook niet onmiddellijk geholpen. Ja wachten, wachten, wachten, ... maar één ding is zeker! Het is de moeite waard. KIedereen nog veel succes Natje

Hoi

Wij moesten drie maanden wachten voor de eerste keer konden komen bloedprikken bij mij zaadonderzoek bij mijn man. Twee weken later uitslag (niet goed helaas)
Weer drie maanden wachten (omdat het drie maanden duurt voor er weer nieuw zaad is aangemaakt vers van de pers)
Weer onderzocht weer fout toen 6 maanden wachtlijst en nu bezig met icsi.
Zo zie je een wachtlijst van wachten inderdaad tot je er gek van wordt.
De medisch molen en wachten hoort bij elkaar en daar wordt je niet vrolijk van.
Daarom hoop ik voor jullie dat er niks of weinig aan de hand of nog beter dat het helemaal niet meer nodig is dat zou het mooiste zijn.
Mocht dit niet zo zijn dan heel veel succes bij de gyn

groetjes rozemarijn

Wij konden ook niet direct bij de gyn terecht nadat we bij de huisarts waren geweest. Mijn ervaring is wel dat als je er eenmaal een keer geweest bent, de vervolgafspraken sneller kunnen. Voor de rest is het inderdaad alleen maar wachten.... Wachten op uitslagen, wachten op eisprongen en wachten op wachtlijsten. Ik denk dat dat de grootste frustratie van alles is. Ik hoop voor jou dat het snel de 21e is! groetjes

Hoi Natje,

Kan me heel goed voorstellen dat jullie er van balen dat het zo lang duurt allemaal. Maar zo werkt het idd wel in de mm, om gek van te worden dat wachten he!! Wij zijn nu ook alweer heel lang bezig voor een broertje of zusje voor onze kleine meid, maar ik ben er wel achter gekomen dat geduld hebben toch het beste is, en dat leer je zo langzamerhand wel. Ik heb gisteren een vervolgafspraak gemaakt bij mijn gyn, had eigenlijk ook eerder moeten bellen om een afspraak in te plannen, maar kan 10 juni terecht, eigenlijk pas over een maand, maar ik vind het niet zo erg, wil gewoon rustig aan blijven doen en de rust behouden en dan is die maand zo om. Ik hoop dat alles goed is bij jullie, en dat jullie wens uit zal komen..

liefs Mickey

Ja bij ons duurde het ook zo lang.

Na een jaar oefenen zijn wij door mijn internist (ivm schildklierproblemen) naar de Gynaecoloog gestuurd. Daar duurde het nog 2 maanden voordat we terecht konden.

Dan moet je allerlei vruchtbaarheidsonderzoeken ondergaan. Daar gaan ook weer maanden overheen. Zaadtest, bloedtest, SOA Test, samenlevingstest, HSG en daarna een Laparoscopie. Zo waren we al weer een jaar verder.
Toen voor een jaar naar huis gestuurd........en nu zijn we er in April weer geweest.

Nu mag ik aankomende maand voor de eerste IUI (met hormonen) \

Dus...............ja er gaat een hele lange tijd overheen. Maar omdat jullie al een dochtertje hebben, is dat misschien anders en hoeven niet alle onderzoeken gedaan te worden.

Hoi hoi,
wat vreemd allemaal, wij zijn meteen geholpen hebben geen wachttijden e.d dus eigenlijk boffen we ongelovelijk. Kregen te horen dat we naar de gyn moesten en hup zijn meteen een traject ingestapt, daaruit kregen we te horen dat het iui werd en geen twee weken later kreeg ik de eerste insiminatie. Waarschijnlijk boffen we enorm met het ziekenhuis, staat erom bekend (goeie vruchtbaarheidsbehandelingen e.d)
Maar het verbaasd me dat jullie moeten wachten. Dat is echt zwaar kl.....
veel sterkte met wachten!!!!!

Groetjes Sjanneke

Terug
Bovenaan