Wachten wachten en nog eens wachten....

O meiden ik wordt weer eens gek van het wachten.

Ik moet nog wel een week wachten voordat ik kan testen. Ik heb al een paar dagen een ongi gevoel in mijn onderrug maar ja dat wel natuurlijk nog niks zeggen. Maar ik blijf mijn temperatuur in de gaten houden. Hopen dat deze hoog blijft!!!

Wie is er nog meer aan het wachten en wil mij gezelschap houden?

Gr Ester

hoi hoi

ik kom als alles mee zit vanaf vrijdag ook op het wachtbankje heb vandaag de pucntie gehad en moet zeggen dat ik het nu al lang vindt duren of er een bevruchting is ja of nee heb 17 goeie eitjes maarja ze moeten het nu wel even doen.

ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt en wens je nog even sterkte voor het wachten van de laatste week. er wordt veel van van je gevraagt maar als het goed gaat is het de moeite waardt en daar gaan we dan ook gewoon vanuit.

liefs annieka

Hoihoi,   Gezellig hoor!

Ik hoop voor dat het goed gaat! Bij mij zakt mijn temp nu heel lichtjes  dus ik denk dat het weer niet gelukt is maar goed we wachten het maar af.....

Sterkte

Ester

Hoi Ester,

Ik moet ook nog een kleine week wachten voor ik mag testen. Maar als ik dan nog niet ongesteld ben wacht ik nog even wat langer.. als ik dat vol kan houden...  De afgelopen poging heb ik me voor het eerst kunnen beheersen en heb ik niet op de dag dat het mocht getest.. maar goed ook want de vlg dag werd ik ongesteld. Ik hoop voor nu maar dat ik het weer kan volhouden alleen dat de menstr. dan ook ff uitblijft. Zou mooi zijn toch! Nou meid, ik hoop dat je genoeg afleiding vind om de ltste week door te komen!! Heel veel succes he en ik duim voor een pos. test voor je hoor.

Groetjes Scorpy

Hallo,

Aan mijn tempcurve kon ik al zien dat het de verkeerde kant op ging. En idd vanmorgen was het weer zover  !!! Even lekker zitten janken met mijn man en we gaan erweer voor. (alsof je er niet te lang bij stil kan/mag staan...)
Ik verrek van de pijn en die pijntillers doen ook niet echt hun werk. De gyn had gezegd dat de pijn wel minder zou worden nu alles is weggehaald enzo maar ik merk er geen moer van.

Bah!

Gr Ester

Tja, Klote is het zeker!

En heb idd lekker gejankt hoor! Ik merk ook aan mijn man dat hij het er steeds moeilijker mee krijgt. Dat geeft je toch ook wel weer steun. Tja het blijft een man die niet echt zijn emoties laat zien.

Bedankt voor je berichte!

Ester

Terug
Bovenaan