wachten, wachten.... pfffff wat een spanning!

1234Lotje

New member
Hoi allemaal!

Ik moet even iets delen... een gevoel die jullie vast herkennen.

Twee dagen terug had ik ongesteld moeten worden, ik heb wel al twee dagen wat kramp.. dit heb ik ook als ik ongesteld ben, echter blijft de menstruatie weg. Ik heb ook geen zere borsten die ik normaal wel heb vlak voor mijn menstruatie

Ik ben bang dat een zwangerschapstest teleur gaat<span style="line-height: 1.5;">stellen... duz ik wacht het nog maar af....</span>

Wachten wachten wachten, wel of niet zwanger... pfffff.

Meer mensen die wel de kramp hadden en toch zwanger bleken te zijn??

Liefs

 
Ik ken Het lotje....ben ook 2 dagen overtijd, heb wel wat symptomen en krampen ook menstruatie krampen zeg maar, nu kan dat ok zijn dat je baarmoeder groter gaat worden, ik heb ok gevoelig tepels dat heb ik al ruim een week ook heb ik blauwe aders boven mm borst rond mn borst en zachte borsten, ok heb ik al 2 dagen iets heel vreemd in de nacht vreselijke kramp in buik / boven been ik kan niet echt plaatsen waar dit vandaan komt al 2 nachten op het zelfde tijd stip, dit doet onwijs zeer vannacht met tranen in mn ogen gezeten, maar ik kan niet goed voelen waar het nu zit....Dit vind ik echt heel apart, ik durf nog niet te testen, ik heb een test van  predictor early en lees daar veel nagatieve verhalen over....heb al ruim een week dat ik zeg tegen mezelf je bent zwanger en dan de andere kant zeg ik nee doe niet zo gek ..... echt niet........vind heel spannend.......jij ook succes....
 
Spannend hè die testen, ik heb ook menstruatie pijn al een week. Ik ben gestopt met de pil en me ontrekkings bloeding gehad 14dec dus morgen zou ik dan ongesteld moeten worden als de menstruatie weer zo loopt als voor de pil. Ook ik wil testen maar durf ook niet.  Ik wacht wel een paar dagen haha spannend hè.
 
Drie dagen te laat, maar nu toch bloedverlies... anders dan mn normale menstruaties, maar wel bloedverlies.

Niet zwanger dus... op naar mn volgende eisprong :(
 
Kan ook een innesteling zijn toch? Ik heb ook het gevoel elk moment ongesteld te worden. Gaan jullie voor de eerste?
 
Ja wij gaan voor de eerste......



@lotje....mmm balen zeg......hopelijk de volgende x beter

Sinds vandaag veel afscheiding lekker verhaal bleeh dat heb ik nooit als ik ongesteld moet worden borsten gevoelig dit heb ik vaker na eirsprong, maar niet als ik ongesteld word....

Ik ben in oktober gestopt met de pil, na 36 dagen werd ik voor t eerst ongesteld ik was toen misselijk voelde me opgeblazen ik was echt aan het ontpillen je lichaam moet nog wennen zonder hormonen te leven.......
 
Oke spannend!! Zou toch even testen dan? 36 dagen oké ben benieuwd wanneer het hier doorbreekt..
 
Terug
Bovenaan