wachten...wachten......wachten

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
wat is het toch een leuk forum he......ik kan er niet bij weg blijven....en vooral niet in de afwacht week. 4 feb. is mijn nod (hopen dat t weg blijft) dit vind ik altijd de vervelendste week..... zou t wel of niet.... dit voel ik en dat.....pffff...... ik voel altijd van alles...... zit nu in de 4de   ronde.... (geloof ik) ik weet t nu al niet meer...... terwijl het eigenlijk nog best meevalt met de rondes.
verder heb ik nog een vraagje aan iedereen .....ik heb in okt. mijn spiraaltje er uit laten halen...... en word gewoon iedere maand ongi (helaas)...maar dat duurt maar hoog uit 2 dagen......er zit niets op mijn maandverband, alleen met afvegen en  in de tampon(sorry voor t vieze verhaal).....is   dit normaal......of moet ik me zorgen gaan maken.(ik ga liever niet naar de huisarts........heb ik niet zo'n goeie band mee)
verder heb ik de laatste week wat last van afscheiding(heb ik normaal nooit)
hoop dat iemand antwoord heeft......
verder duim ik voor iedereen dat de duivels wegblijven.

kuss lau

Hoi,

Spannend weer he! Ook ik heb mijn NOD op 4 februari.
Ik heb geen "tekens"waarvan ik denk...het zou weleens raak kunnen zijn maar je weet het natuurlijk nooit. iedere maand is het weer spannend en als je dan "opnieuw"moet beginnen dan lijkt het weer zo'n eind weg eer je je volgende NOD hebt. Voor mij is dit nu ronde 7.
Wat betreft je menstruatie, daar kan ik je niet echt verder mee helpen. Ik heb daar geen ervaring mee, gebruikte de pil.
Nou meis, nog een paar dagen geduld, succes met wachten he.
Liefs Rene

Hoi,

Ja de wacht week ik vreselijk, ook NOD op 4 februari en mijn lijf houdt e behoorlijk voor de gek. Nog maar een paar daagjes afwachten meiden.

Liefs

spannend he....... houden we elkaar op de hoogte......
kuzz

he meid
ook ik heb er geen ervaring mee
maar dan wil ik je bijdeze wel het beste wensen!!
laten die rode duivels maar lekker weg blijven
gr liefs voetbalgek xx

He meiden,

Heb ook mijn NOD  op 4 februari, als het dit keer tenminste wel op tijd is. Voel van alles, maar ik wil eigenlijk mezelf wijs maken dat ik niet  zwanger ben zodat de teleurstulling niet zo groot is, maar echt lukken wil het nog niet.

Nou het komt steeds dichterbij en dan hebben we tenminste duidelijkheid.  

Nu maar hopen dat veel  van ons geen ongi krijgen en  harstikke zwanger zijn. Succes met afwachten.
Liefs Carina  

wilde weer even t berichtje naar voren hebben.....kuss lau

Terug
Bovenaan