wachten, wachten, wachten

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik bang dat het weer een lange lange cyclus gaat worden . Baal er enorm van, zeker afgelopen weekend toen ik hoorde dat bij twee vriendinnen het in 1 keer raak was. Niet dat ik ze het niet gun, maar heb het er wel even moeilijk mee.

Gelukkig kan ik aardig mijn energie ergens anders aan besteden, omdat we net verhuisd zijn en druk aan verbouwen zijn. Dat helpt gelukkig wel.

Tijs

PSje Mayo, er is dus geen vooruitgang.

lijkt me idd geen pretje al dat wachten.
ik weet nog niet wat het voor mij wordt, mijn eerste ongi na het stoppen met de pil moet nog komen dus....

heel veel succes!

Hoi tijs

ohw echt balen voor je, van die vriendinnen. natuurlijk gunnen we het onze vriendinnen allemaal maar toch doet het even zeer. Ik herken het wel hoor.

Op welke dag zit je nu dan???? ik zit inmiddels op dag 30 maar ik weet niet eens of ik mijn eisprong heb gehad. Ik heb even gekletst met tess maar nog niks terug gehoord.
afgelopen dagen is mijn temp als volgt: 36,7- 36,8- 36,7- 36,7- 36,9- 36,9- 37,06. Die laatste was dus vanochtend.
nu ben ik ook onzettend snotterig, 1 warme dag en ik heb echt heeeeel erg veel last van hooikoorts dus misschien is mijn temp hoog omdat ik snotterig ben. Als het wel mijn ei was dan vind het maar een scharminkel. Die "sprong" is er niet hoor!

dus dit wordt weer een kwestie van wachten. net als bij jou!!! ik leef heel erg met je mee hoor. en hopelijk komt die dag voor ons ook. kop op meid..... je kunt hier af en toe je verhaal kwijt
(soms schrijf ik hier niet meer en lees ik alleen.... tja je kunt niet iedere keer vertellen dat het zo lang duurt.....)

ik hou je in de gate. kop op he, laat je niet in een dip praten. afwachten is balen maar we moeten wel hoop blijven houden
van mij krijg je in ieder geval een dikke
het komt allemaal goed
groetjes mayo

Terug
Bovenaan