wachten, wachten, wachten

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik bang dat het weer een lange lange cyclus gaat worden . Baal er enorm van, zeker afgelopen weekend toen ik hoorde dat bij twee vriendinnen het in 1 keer raak was. Niet dat ik ze het niet gun, maar heb het er wel even moeilijk mee.

Gelukkig kan ik aardig mijn energie ergens anders aan besteden, omdat we net verhuisd zijn en druk aan verbouwen zijn. Dat helpt gelukkig wel.

Tijs

PSje Mayo, er is dus geen vooruitgang.

Oeps, sorry...

niet alleen ongeduldig om zwanger te raken, maar ook met het plaatsen van een berichtje......... 2x keer op plaats bericht gedrukt omdat ik dacht dat het nog niet verwerkt was.

tijs

Balen he dat wachten. Ik heb een onregelmatige cyclus en de kortste is tot nu toe 37 dagen. Maar kan natuurlijk weer niet wachten met testen en heb vandaag negatief gestest. Stom, want die is zo toch niet betrouwbaar.
Nou ja, maar weer afwachten.
Groetjes V.

Hai tijs,

ik ken het precies ik ben nu twee jaar bezig en het doet zo"n pijn als jij moet wachten en dat het bij een andert gelijk raak is, vreselijk, mijn halve vriendinnengroep is zwanger en mijn zus die anderhalf jaar ouder is dan ik van de derde alweer dit kan zo moeilijk zijn ,misschien nog wel het moeilijkste van dat het nog niet lukt, het is frustrerend!
Ik wil je altijd steunen als je wil hoor!
Sterkte grLoona

Hier nog zo'n ongeduldig mens, haha. Wij zijn dan 'pas' met de 8e ronde bezig, maar ik ken t helemaal. Niet zozeer dat vriendinnen van mij zwanger zijn, maar iedere keer op t forum lezen dat t iemand gelukt is...grr...dan kan ik toch weer ff wat in de put zakken. Niet dat ik t die meiden misgun, zeker niet, maar dat t bij mezelf niet raak is. Te lezen dat t in n 1e of 2e ronde raak is, pff...daar wil ik niet eens bij nadenken..Erg eigenlijk he?!

hoi even mijn berichtje gekopieerd en hier neer geplakt, groetjes mayo
Hoi tijs

ohw echt balen voor je, van die vriendinnen. natuurlijk gunnen we het onze vriendinnen allemaal maar toch doet het even zeer. Ik herken het wel hoor.

Op welke dag zit je nu dan???? ik zit inmiddels op dag 30 maar ik weet niet eens of ik mijn eisprong heb gehad. Ik heb even gekletst met tess maar nog niks terug gehoord.
afgelopen dagen is mijn temp als volgt: 36,7- 36,8- 36,7- 36,7- 36,9- 36,9- 37,06. Die laatste was dus vanochtend.
nu ben ik ook onzettend snotterig, 1 warme dag en ik heb echt heeeeel erg veel last van hooikoorts dus misschien is mijn temp hoog omdat ik snotterig ben. Als het wel mijn ei was dan vind het maar een scharminkel. Die "sprong" is er niet hoor!

dus dit wordt weer een kwestie van wachten. net als bij jou!!! ik leef heel erg met je mee hoor. en hopelijk komt die dag voor ons ook. kop op meid..... je kunt hier af en toe je verhaal kwijt
(soms schrijf ik hier niet meer en lees ik alleen.... tja je kunt niet iedere keer vertellen dat het zo lang duurt.....)

ik hou je in de gate. kop op he, laat je niet in een dip praten. afwachten is balen maar we moeten wel hoop blijven houden
van mij krijg je in ieder geval een dikke
het komt allemaal goed
groetjes mayo

Meiden bedankt voor jullie reacties, dat pept me weer op.

Mayo, ik zit nu op dag 33. Geen idee of ik een eisprong gehad heb, temperatuur namelijk niet. Wil eerst nog een ronde afwachten en denk dat ik daar dan mee begin.

liefs, tijs

Terug
Bovenaan