wachten, wachten, wachten

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal!
Ik (36)  lees al een tijdje op het forum mee, maar ik heb me tot nu toe nog nooit voorgesteld. Misschien wel omdat ik denk dat ik hier niet echt thuishoor. Bij ons ging tot nu toe alles namelijk best makkelijk.
Even heel kort samengevat. Na de nodige vooronderzoeken  hadden we in nov.2004 ons intake gesprek op de IVF afdeling. Eén maand later al konden we met onze eerste IVF/ICSI poging beginnen. Het resultaat is een geweldig ventje van inmiddels 16 maanden oud.
Nu willen wij heel graag een 2de kindje. Omdat de 2 cryo-tjes van de eerste poging het niet hadden overleefd, zijn we met een nieuwe IVF/ICSI poging begonnen. Een week geleden werd één bevrucht eitje teruggeplaatst. En nu zit ik ook op het wachtbankje... Deze tweede ronde voelt wel heel erg anders aan dan de eerste. Toen stond IVF/ICSI op de eerste plaats, deze keer deden we alles 'zo maar tussendoor'.

Door het pregnyl dat ik na de punktie nog 4x moest spuiten (in een afstand van 3 dagen) geeft mijn lichaam 'zwangerschapsseintjes' - opgeblazen buik, vreemd gevoel in onderbuik en soms best een beetje emotioneel. Gek wordt ik ervan. Alsof ik niet meer op m'n lichaam kan vertrouwen.

Volgende week maandag mogen wij dé test doen - tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt.

Ik wens de mede-wachtbankzitters veel sterkte en de andere lieve dames natuurlijk ontzettend veel succes!

groetjes,
Uli

Hoi Uli,

Welkom hier.

Waarom zou je hier niet thuis horen? Nee hoor, kom er maar gezellig bij. Er zijn hier alleen maar gezellige meiden die elkaar heel hard steunen.

Ik wil je even heel veel succes en sterkte wensen deze laatste hele spannende week.
Hopelijk heb je net zoveel geluk als de 1ste keer wat is geresulteerd in een mooi mannetje.

Ik ben bezig met mijn 1ste IVF (na IUI te hebben gehad). Ik heb gisteren een TP gehad van een mooi embryotje.
Ik mag volg week donderdag, 1 feb testen.

Dus schuif lekker aan bij ons op het wachtbankje. Er is nog plek zat.

Kruimel

Hoi Uli,

Welkom op het forum! Spannend deze wachtweken. Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt. succes!!!!!

Groetjes Kippie.

Hoi Uli,

Welkom op het forum en op het wachtbankje!
Ik ga voor je duimen dat je over een week met een positieve zwangerschapstest in je handen staat.

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan