wachten wachten wachten

Hallo dames,

Ik lees hier normal alleen mee maar vond het vandaag wel eens tijd voor een berichtje.

Ben op het moment dik 37 weken zwanger en loop al 3 dagen met weeen. Gisterenavond werden ze regelmatig, netjes om het kwartier. Ik ben in bad gaan liggen en naar bed gegaan. En vanmorgen wakker geworden zonder weeen en zonder baby. Ik word echt gek van het wachten. Door bekkenklachten kan ik geen auto meer rijden en wandelen is al helemaal not done. Ik zit hier dus thuis met mijn zoontje van 2 te wachten tot het gebeurt. Wat doen jullie allemaal om de tijd om te krijgen? De was is klaar, het huis gepoetst (dankzij een hele lieve man) maar nu.... Bij iedere wee denk ik oh nu gaat het beginnen, maar nee hoor. Tijd om aan iets anders te denken, maar hoe kun je nu aan iets anders denken als je de hele dag in huis bent.

Allemaal heel veel suc6 de komende tijd!!

Ik ben nog niet zover, ben namelijk nog maar 34 weken, maar ik zit nú al te wachten, dus kan me alleen maar voorstellen hoe erg t voor jou moet zijn, met die weeën er ook nog tussendoor...

Ik hoop voor je dat de andere dames goeie tips hebben voor je, want helaas heb ik ze niet.
Ja, boekje lezen, filmpje kijken, etc, maar daar staat je hoofd natuurlijk niet naar ;)

Succes met het wachten!!

Ik heb helaas ook geen tips voor je! Ben nu iets meer dan 36 weken zwanger en heb het ook wel een beetje gehad nu! Ik heb een kleine rond lopen van 14 maanden dus kom de dagen wel door. Ben alleen zo super nieuwsgierig hahah!!
Ook ik heb last van mijn bekken, maar waarschijnlijk in mindere mate, want ben nog wel flexibel (al zeg ik het zelf)!!

Meiden succes!

Hier ook geen tips :eek:(
We zitten in het zelfde schuitje. Ook ik ben 37 weken, kan ook niks meer vanwege m'n bekken en heb een dochter van 21 maanden rond lopen.
Ik lig vooral op de bank beneden met dochterlief om me heen en af en toe met de laptop op schoot.
Hier helaas nog geen weeen.......

Succes.

Liefs Trudi

Hier ook weinig tips ben nu donderdag 37 wk heb ook veel last van mijn bekken zit de tijd echt om te kijken. Heb nog wel een zoontje van bijna 5. Dus moet 3x per dag de deur uit om hem weg te brengen of op te halen. Om 13.15 brengt mijn man hem gelukkig naar school toe. Voor van de week een hoop hulp geregeld om het huis te poetsen en te helpen met de andere 2 kids. Dus dat is wel lekker en gezellig.
Maar voor mij is het ook wel goed geweest ben ook zo nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit.
Gr. Janneke
en iedereen succes

tis idd vooral die nieuwsgierigheid! Wil zo graag weten hoe dit kleine mannetje er uit ziet!

Alles wat ik me had voorgenomen om in mijn verlof te doen is nog niets van gekomen; fotoalbums bijwerken, administratie uitzoeken en netjes opbergen in mappen, verhuisdozen die er al een jaar staan eindelijk openmaken, etc.
Maar gelukkig wel alles klaar voor de baby en dat is het allerbelangrijkste!

Hier ook nog geen enkele wee te bekennen, wel harde soms pijnlijke buiken maar verder is het rustig!

Succes met wachten!
Joyce

Terug
Bovenaan