Wachten....wachten....wachten.....

A

Anoniem

Guest
Worden jullie daar ook niet helemaal tureluurs van? Al dat gewacht. Vandaag eindelijk mijn NOD weer. Vanochtend meteen test. Negatief en zowel manlief en ik baalden stevig. Het mag nu toch wel een keertje. Dus verwachtte ik vandaag mijn menstruatie. Maar nu is het al half zes en nog steeds niets. Het ruikt alleen wel alsof het eraan komt. Herkennen jullie dat ook? De geur van je menstruatie?
Nou ja, ik wacht maar weer rustig verder, en dan weer op de klusweek en dan weer op de nieuwe NOD.....

Hoi Louise,

Ik word er idd ook een beetje gek van. Ik heb half november een miskraam gehad en ik weet dus niet precies wanneer ik ongesteld moest worden!! Erg frustrerend, vanmorgen een test gedaan maar helaas niet positief en ook nog geen ongesteldsheids klachten. Misschien is bij jouw het hcg hormoon nog niet hoog genoeg!!
Succes verder.
Groetjes Karin

Hoi Louise,

Ik word er idd ook een beetje gek van. Ik heb half november een miskraam gehad en ik weet dus niet precies wanneer ik ongesteld moest worden!! Erg frustrerend, vanmorgen een test gedaan maar helaas niet positief en ook nog geen ongesteldsheids klachten. Misschien is bij jouw het hcg hormoon nog niet hoog genoeg!!
Succes verder.
Groetjes Karin

Hoi Louise,

Succes verder.
Groetjes Karin

HEt is inmiddels drie uur verder, de dag loopt al mooi op zijn eind....en nog niet....zou het dan toch?? Nee, de test was negatief, en misschien gebeurt het vannacht dan of morgen. MAar dan ben ik ineens niet meer regelmatig. Zucht...

Het kan wel dat je lichaam nog niet genoeg hcg hormoon heeft en dat hierdoor de test negatief is!! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar als niet ongesteld wordt met een paar dagen weer testen zou ik zeggen!!
Groetjes Karin

ik snap wat je bedoelt, wij wachten al ruim 1 jaar en 9mnd tot op heden nog steeds niets nada zwanger, in jan starten we met iui, hopen dat het dan wel lukt, succes met wachten en ik snap je helemaal meid

Grtjs Wendy

hey louise

Ik herken dat ook. De geur van je menstruatie. Ik heb weleens gevraagd aan mijn man of hij het ok kon ruiken. Maar dat kan hij niet. Ik vind het een beetje een zurig luchtje. Ik ruik het bij mijzelf altijd 1 a 2 dagen voor ik ongesteld moet gaan worden. Maar ik hoop natuurlijk dat je het fout hebt en dat je zwanger bent.
Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan