wachten wachten wachten.....

Hmmmm ik wil zo graag die kleine in men armen houden. En als ik dan wat pijntjes voel snachts dan vraag ik me af, en gaat het nu beginnen? En uiteindelijk val ik in slaap en wordt ik weer wakker en dan is het weg.
Enige wat ik kan doen is wachten tot die kleine uit zich zelf komt, maar eigenlijk kan ik niet meer wachten. Pffff hebben jullie dit ook?

liefs nath

Ja soms ook wel hoor!gisteren had ik een hele drukke dag en denk er dan veel minder aan maar als ik thuis ben en iets weer zoo moeizaam gaat door die dikke buik wil ik zooo graag meteen bevallen.en ben ook zo benieuwd naar ons kindje.
probeer wat afleiding te zoeken.maarja het weer helpt nu ook niet echt mee.en ja die pijntjes herken ik wel.maar ook dat kan weken aanduren.1 van mn zussen had het al 6 weken voor de uitgerekende datum(krampen)en beviel pas 12 dagen na de datum.daar moet je echt niet aan denken natuurlijk maar kan wel.maar hoef natuurlijk niet.
liefs jootje

In de Topic van mamaartje84 "genieten van de rust...?" heb ik zojuist ook al vermeld dat ik niet kan wachten. Zeker omdat mijn man van Chinese afkomst is en echt Hollands ben, blond haar blauwe ogen. Thuis ben ik ook niet meer vooruit te branden.

Toch fijn dat je op zo'n forum als dit zoveel herkenning hebt :)) en veel kunt delen met elkaar..hihi

Liefs

Joyce

JAAAAAAAAAAA!!!!
Moet ook eerlijk bekennen dat ik het zwanger zijn momenteel geen lolletje meer vindt. Het vocht is alleenmaar toegenomen, zit letterlijk niet meer lekker in mijn vel,ik slaap slecht en mijn kinderen laten zich ook niet van hun beste kant zien:( Ben chagareinig, emotioneel en barst afentoe in tranen uit, waar ik me vervolgens dan weer schuldig over voel. Ben blij als de kids over anderhalve week weer naar school kunnen.
Zoals het topic" genieten van de rust" Dat zit er voor mij nu echt niet in :( Ik ben dol op mijn kids,maar 6 wk vakantie is nu toch wel erg lang en helaas is er niemand die ze afentoe even uit handen neemt. Ik ben al blij dat m,n schoonmoeder me 1x in de week komt helpen met het huishouden.ppfff wat een geklaag he
ach ja...... Ik krijg er iets moois voor terug;)

@Do Ik kan me helemaal voorstellen dat je uitkijkt naar het begin van het schooljaar van je kinderen. Mijn hemel, ik heb 1 kind van 1,5 jaar en ik vind het al pittig om daar de dag 'mee door te komen', terwijl ik dan nog 's middags kan slapen. Het genieten van de rust is erg relatief (of niet aanwezig) als je al kinderen hebt. Geldt denk ik vooral voor de meiden die zwanger zijn van de 1ste.

Ik hoop voor je dat je de laatste week dat de kids thuis zijn nog een beetje goed doorkomt en daarna inderdaad nog even fijn met de beentjes omhoog kunt. Veel succes in ieder geval!!

ik kan me echt voorstellen dat genieten van de rust erg moeilijk gaat als je al kinderen hebt! Ik moet er niet aan denken om naast mijn dikke buik en alle ongemakken ook nog achter een kind aan te moeten rennen! Dus respect voor de vrouwen die van hun 2e of 3e zwanger zijn!

Ooow idd... Ik kan ook echt niet wachten tot we de kleine in handen kunnen houden..(en ik ben morgen pas 36 weken) maar heb gisteren de kleertjes gewassen en vandaag gestreken en dan kan ik egt niet w88 om ons kleintje vast te houden..
Ook omdat ik wel erg benieuwd ben wat het geslacht van onze uk is..
Verder heb ik niet veel te klagen.. heb een klein buikje dus zit niet echt in de weg en voel me opzich prima.. alleen slapen is lastig vanwege zere rug.. majah denk maar zo.. Nog maar heeel even!!

Succes allemaal nog met de laatste lootjes en de bevalling..;)

Liefs Mariska..

Ik zal niet met de cliché komen dat het het allemaal waard is, je het voor een goed doel doet en het straks allemaal beter is want dat zegt iedereen in je omgeving al tegen je maar stiekem is het wel echt waar( hihihihi nu heb ik het toch gezegd...)

Dames, allemaal heel erg veel sterkte met de laatste zware loodjes!!!

Terug
Bovenaan