wachten wachten wachten

A

Anoniem

Guest
De wachttijd is aangebroken hier.
Mijn man is er van overtuigd dat het raak is (hahaha) maar dat zei hij vorige maand ook al, is dat nou beetje stoer doen of tewel haantjes gedrag, hebben jullie ervaring dat mannen zeggen ik heb raak geschoten ik weet het zeker???

Ik kan er wel om lachen we zullen zien ik heb een gevoel gewoon ongi te worden!!!

Liefs kim

Zegt mijn vent ook wel eens. Zo van 'Oehh.... ik denk dat je zwanger bent...' Haha! Om je te bescheuren toch? maar zijn ze er wel positief mee bezig, dus vooral dit gedrag niet ontmoedigen, haha!

Ik denk dat elke vent wel eens zo'n uitspraak doet, hoor.

Helaas heeft die van mij tot nu toe ook nog geen gelijk gekregen...

Hoop dat je mannetje gelijk krijgt!

Liefs Daisy

en ik wacht dus lekker met je mee! echt toevallig, allebei tegelijk de eisprong en allebei kim en allebei 24 jaar... zou echt lache zijn als we ook tegelijk zwanger raken!

o en die van mij is er ook van overtuigd, zo erg dat hij het vandaag en gister niet nodig vond om verplicht te klussen... hopelijk heeft hij gelijk!!

Bij onze eerste zwangerschap was mijn man niet zo betrokken bij het wachtbankje. Althans, zo kwam het op mij over. Bij onze tweede zwangerschap riep hij voor mijn NOD al dat ik zwanger was, waarom weet ik niet, maar hij had wel gelijk. Beide keren was ik vrij snel zwanger, dus meneer vindt zelf natuurlijk dat hij superzaad heeft :) Nu hopen dat het bij een volgende zwangerschap ook zo snel gaat.

Hoi Kim:ik moet nog wel ff wachten hoor maandag over een week moet ik ongesteld worden, maar zal wel lache zijn ja als het vlak in de buurt is.

Ik vind die reacties wel leuk hoor, vind vooral leuk dat mijn mannetje er ook mee bezig is toch fijn als je zeker weet dat je het allebei heel erg graag wilt.

Ugly betty: misschien krijgt hij deze keer wel weer gelijk dus wachten op dat je mannetje zegt het is raak hahaha.

ja klopt ik ook ik moet de 19e mei ongi worden... we hadden tegelijkons ei geloof ik...

dus ik wacht mee haha!!

xx

Oke gezellig ben benieuwd, gaan we samen in de zenuwen zitten.

Terug
Bovenaan