wachten wachten wachten

1 aug. heb ik mijn eerste echo maar ik vind het zooooooooo lang duren, ik wil gewoon weten of alles goed is daar binnen.
Ik tel echt de dagen af en zit met mijn hoofd alleen maar bij die 1 aug. we moeten ook nog pas om 2 uur pfff.
Wie vind het wachten ook zo'n ellende of hebben jullie alle geduld!!!!!

liefs kim
 
Hay meid,

Ik had deze keer het voordeel dat ik 3 echo's krijg in 3 maanden. Echter, dit heeft een minder leuke reden, een miskraam de vorige keer.

Je kunt wel aangeven dat je je zorgen maakt, misschien dat je dan eerder mag!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
ik hoop dat het snel volgende week vrijdag is dan gaat het wel snel hahaha.
3 weken kunnen zo lang zijn en wil het zo graag aan iedereen vertellen, nu is deze week bijna voorbij en dan nog maar 1 week maar als je alleen aan die datum denkt dan duurt het best lang.

Ben wel bezig met afleiding te zoeken
Maar ja in mijn lichaam is wel van alles bezig want mijn taille is al bijna verdwenen dus zal wel goed zitten, daar moet ik maar aan denken.

Ik wacht wel liever 3 weken dan dat ik een miskraam krijg ja dat lijkt me zo ontzettend erg.
 
Ik snap het helemaal. Ik moet w88 tot 11aug. En maak me ook wel zorgen of alles goed is. Maar hier wordt de echo niet eerder gedaan dan 10/11 weken. Ik zou 2aug. kunnen maar dan ben ik op vakantie. Dus moet een weekje langer w88.
Suc6 met w88 en wachten op een mooie echo.

Groetjess
 
ik heb ook 1 aug mijn eerste echo en pas om 17.30 kon mijn vriend ook mee, zo spannend,
en al helemaal door de mama's waar het helaas niet goed is gegaan.
probeer wel zo nuchter mogelijk te blijven maar valt niet altijd mee natuurlijk.

en mijn kwaaltjes van misselijkheid en gevoelige borsten blijft, ook hoef ik maar een keer de trap op en neer en ben al uitgeteld.
ook al wat aangekomen.


nou succes en groetjes

 
Hier ook echo 2 augustus 's avonds om half acht. Ze doen het hier ook pas met 10/11 weken. Wachten duurt wel lang maar bij ons zijn familie en vrienden al op de hoogte. Het is onze 4de. Mijn ervaring is dat je bij een miskraam geen medeleven krijgt als men nog niet wist dat je zwanger was. Dan krijg je antwoorden van okee, jammer en volgende keer beter. Dat is natuurlijk ook wel zo maar zo voelde het niet.
Ik hoop dat alles goed is, want wij gaan de week erop op vakantie.

Fijne vakantie en succes!
 
Terug
Bovenaan