wachten, wachten wachten

Ze is er 5 dagen, na zolang gewacht te hebben
en nu zit ik hier weer te wachten en maar wachten.
ben zo moe, wil zo graag slapen, maar het is bijna 4 uur geleden met de laatste fles.
Zul je zien, lig je net lekker en dan komt ze
en dat lekker liggen is al een hele kunst.
zit nu met stuwing, zo irritant, gelukkig heeft jonna nooit aangelegen en draag ik direct al 24/7 een bh. Wel met veiligheidsspelden nog strakker gezet door vooran bij je decolette aan te strakken.
Tis beter dan de 1 keer.
De kraamhulp heeft inlegkruisjes ingevroren maar ik sliep toen ze wegging, en tkja ga niet zomaar ijs erop leggen. Tis mie gevoelig. Wel lief van haar maar morgen mag ze eerst mij uitleggen wat oik daarmee moet doen. Bij mara had ik natte theedoeken op mijn buste, tijdens een hittegolf is dat lekker maar nu echt niet. Nou madammeke houdt het vol, nog tien min. Dan ga ik wel wakker maken, hopen dat ze vannacht ook zo slaapt. Ze sputtert al wel, ik ga me voorbereiden. Slaap lekker iedereen en voor wie het vannacht begint heeeeeel veeel sterkte

Ik kreeg van mijn kraamhulp witte kool bladeren die ik in mijn beha moest doen. De stuwing was de volgende dag weg! Musschien een tip voor jou?

Wij gaan nu slapen..even een paar uurtjes voordat ik weer moet kolven... :)

Weltruste xxx

misschien een rare vraag maar waarom maak je haar dan niet wakker voor de voeding?
flesje, schone luier en weer lekker naar bed en dan kan jij ook toch??!1 ijscompressen kan je gewoon in je bh doen en dat verzakt de pijn van de stuwing en de bv neemt dan af. vermijd een warme douche op dit moment omdat dat juist de bv op gang brengt. tis wel koud ja, maar wel een fijn gevoe.
weet trouwens niet of je hechtingen beneden hebt, maar ook dat is heerlijk om een ijscompres tegen aan te doen ( ook met aambeien)

nou, slaap lekker :)

liefs, do

Ijscompresjes kunnen er gewoon op hoor. Wat bij mij ook goed hielp was onder de warme douche en de melk er een beetje uit masseren, zo gingen die enorme schijven weg.
Succes hoor

die koolbladeren ken ik ook. heb kbij alle 3 gehad en is echt lekker. beetje idee van een broodje gezond haha! zou er wel wat op doen en die koude maandverbandjes kan je er zo tussen schuiven is echt lekker iets kouds succes!

Ik heb die ijscompressen in een washandje gedaan en toen in mijn bh, wat voelde dat fijn zeg, verlichtte echt wel. Ik kende t ook al wel maar wist niet dat t zo fijn kon zijn. Nu is t gelukkig allemaal al weer een aantal dagen weg maar jeetje wat is dat ongemakkelijk zeg. En idd masseren onder de douche maar niet te warm water gebruiken. Ik merkte ook daarmee verschil.

Succes!!

xx

Ik heb afgelopen weekend ook stuwing gehad en van mijn vk mocht ik er niet aankomen. Een zeer strakke bh aandoen. (deed ik vanaf de bevalling al 24/7) En vooral niet onder een hete douche, dit stimuleert het juist. Bij mij zakt het nu gelukkig weer af maar pfff wat irritant zeg! heb dat bij mn oudste niet gehad.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan