wachten, wachten, wachten

Ik leef met je mee:)
Ook ik moet nog heel lang wachten.. ik mag pas 29mei..
gedeelde smart is halve smart:p voor we het weet zijn we er neem ik mezelf maar voor:)

Succes nog met wachten:p

Moeilijk hè dat wachten. Maar echt meid het is de moeite waard. En hoe verder me bent hoe mooier de echo. Met mijn 7,6 weken zag ik nog niet een hele duidelijke vorm ( was ook uitwendig) maar vooral het hartje was duidelijk en dat + de lengte waren voor mij belangrijk. Als je een week later of zelfs twee weken later kijkt dan zie je al echt een kindje. Het gaat dan zo snel.

Inderdaad wat Essie zegt... hoe verder, hoe mooier de echo! Met 11 weken beweegt het kindje ook helemaal de armpjes en beetjes! Dan ben je echt helemaal verliefd ineens!!!!!

Nog even geduld! Je wachten zal worden beloond!

Ow meid, dan duurt wachten indd heel lang, begrijp dat je na alle echo verhalen ook wil spieken naar jullie ik maar zoals de andere meiden ook zeggen, hoe verder je bent, hoe duidelijker de echo is.
Nog even volhoudeb, je wachten wordt beloond!

Liefs Lynn.

Ik weet ook wel dat ik ff nog moet wachten. Ik ben nu ruim 6 weken zwanger dus veel zou je nog niet zien. Tenminste dat was bij mijn eerste zwangerschap wel zo en toen had ik een inwendige echo. Toen moest ik na een maand terug komen en kreeg ik weer een inwendige echo en toen had ik een machtig mooi plaatje. Nog steeds erg trots op die echo. Ik was toen 10 weken zwanger.
Bij de tweede zwangerschap heb ik mijn eerste echo gehad met 9 weken en 2 dagen. Een uitwendige echo bij de verloskunidge.Ook een heel mooi plaatje geworden.
Als ik de echo krijg van deze Uk dan ben ik 9/10 weken zwanger. Dus dat word dan vast ook een mooi plaatje.
Ik vind het wachten op die eerste echo gewoon niet leuk......

Terug
Bovenaan