Wachten, wachten....

Hallo ladies,

Net heel bericht getypt, alles weer weg ….. zo blijven we lekker bezig!
Hardstikke druk van de week maar wel leuk en daarom niet zoveel op het forum geweest.
Zag wel allemaal berichten van zwangeren! Allemaal heeeeeel errrrug gefeliciteerd en ik wens jullie allemaal een onbezorgde zwangerschap!

Zelf zit ik weer te wachten op temp.verhoging. Al dat wachten ook elke keer. Eerst op je vruchtbare periode, dan op je eisprong en dan weer op je ongi (of niet natuurlijk). Gelukkig heb ik het lekker druk en gaan de dagen snel voorbij anders zou je toch helemaal gek worden hoor!
Vanmorgen lichte temp. verhoging en steekjes in mijn buik, dus hopelijk morgenochtend duidelijke temp.verhoging van eisprong. Nog effe wachten dus.
Deze maand maar weer es om de dag gaan klussen. Heeft alle eerdere maanden niks opgeleverd maar ja, je moet maar blijven hopen he.

Ondertussen ben ik gaan lijnen. Elke maand dacht ik van “ach als ik zwanger wordt maakt dat beetje extra gewicht ook niks uit ” maar ja, na een paar maanden wordt het dan toch minder leuk met kleding aantrekken dus nu maar weer flink aan het lijnen geslagen en gaat behoorlijk goed. Al ruim een kilo kwijt in de eerste week dus hoop dat het zo door gaat. Moet ongeveer 5 kilo af.
Zeker omdat we half juli naar de gyn. gaan en daar ook weer gaan praten over eventuele hormoonbehandeling ben ik die kilo ’s liever van te voren kwijt want van de hormonen kun je er ook maar zo weer wat bij aan krijgen.

Hebben jullie trouwens nog vakantieplannen? Zelf net een weekje vrij gehad maar gaan pas begin september op vakantie, dus moet nog even wachten. Wat gaan jullie allemaal doen?

Nou, nog prettige dag vandaag! Helaas morgen weer aan het werk, heb geen zin …

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Help!! Ik ken het hoor!! Ik moet inmiddels een kilo of 8 kwijt maar het wil niet echt lukken. Ik heb ongemerkt toch een hoop stress van dat ziekenhuis gedoe en dan zet ik het meestel op een eten..... Ik probeer het in de hand te houden door 2 x per week te sporten en zo min mogelijk te snoepen. Het laatste lukt aardig maar het niet snoepen....

In mei zijn we een weekje weggeweest en het is de bedoeling dat we in augustus een paar weken (2 a 3) weggaan. We willen naar oost Amerika of Kenia. Helaas kunnen we niet boeken want mijn man zit met zijn rug. Morgen moet hij naar de neuroloog en dan hopen we meer te weten. Als het tegenzit kan het dus zomaar de playa del achtertuin worden.

Waar gaan jullie naar toe?

Liefs Inge

Hoi Inge,

Echt balen he die kilo's van de stress enzo, zo herkenbaar. Als ik me rot voel ga ik direct aan de tabeletten chocolade etc. heerlijk hoor, maar die kilo's. Was ook van plan te gaan sporten, heb nl. zelf een hometrainer, maar is er van de week niet echt van gekomen, volgende week hopelijk beter.

Wij hebben nog niet echt plannen voor september. Misschien ver maar weten het nog niet, ligt ook een beetje aan hoe het volgende maand in het ziekenhuis allemaal gaat.
Goh, wat naar dat je man zo'n last heeft van zijn rug, hopelijk knapt het gauw een beetje op, want het is natuurlijk wel lekker in nederland als je goed weer hebt, maar echt weg is ook echt vakantie he, vind ik tenminste.

Veel succes morgen!

Liefs,
Joan

Hi!

Ja heeeerlijk chocola vooral de pure versie. Ik ben ook echt een chipskind hoor!!

Ik heb een hometrainer maar daar doe ik niets mee. Ik ga altijd naar de sportschool en daar doe ik een cardio rondje van een uur dan nog effe fitnessen en powerplaten.

Als die rug blijft kunnen we ook niet in Nederland op vakantie. Hij kan niet op of neer, niet zitten, niet in de auto. Ze denken een hernia. Echt balen!!

Liefs Inge

Hoi Joan,
Ik herken het helemaal t willen lijnen maar ook denken ach misschien word ik nog wel zwanger dus waar is t voor nodig??? We hebben ons laatst zo,n (hard)loopband aangeschaft,want ik had toch besloten om wat te gaan doen wilde steeds gaan hardlopen maar kon me er echt niet toe zetten (en voor ik mn zoontje kreeg, is nu ruim 4jr geleden incl.zwangerschap, deed ik altijd wel wat aan sport) ik moet zeggen dat ik het echt lekker vind weer om wat aan beweging te doen en ik hoef er nu niet veel moeite voor te doen gewoon naar boven lopen en dat ding aanzetten, hoef niet weg en helemaal lekker geen oppas te regelen of kijken of mn man die avond thuis is ,ideaal.En andersom natuurlijk ook want mn man loopt er ook op.
Hopelijk blijf jij ook gemotiveerd en is die 5 kilo er in no time af!!!
Wij gaan naar Duitsland op vakantie (17 Juli) wilden dit keer niet zo ver reizen (vorig jr naar Italie geweest),we hebben daar een tent gehuurd v vacansoleil,ken je dat, is ons vorig jaar perfect bevallen,niet zoveel gesleep, vooral met een kind,en toch lekker kamperen. En nu maar hopen op mooi weer want dat vind ik wel erg belangrijk!
Werk ze morgen,
Groetjes pluk

De strijd tegen de kilo's, tsja wie heeft er geen last van ! Ik ben het laatste half jaar ook "stiekem" een paar kilo aangekomen. En die gaat ook niet zo makkelijk meer weg. Ja ik ben ook de 30 gepasseerd ! ;-)). Sporten doe ik al, maar 1 x per week zet ook niet echt zoden aan de dijk. Dan nog 1 x in de week zwemmen met een vriendin, maar vaak trainen we dan meer de kaakspieren dan de beenspieren !

VAKANTIE, goed onderwerp ! Wij vertrekken over 4,5 week naar de states ! We hebben een auto gehuurd, een route in elkaar gedraaid en gaan rondreizen. Aankomt LA, San Diego, Palm Springs, Grand Canyon, Bryce, Zion, Vegas, Yosemite, Monterey/Carmel en eindigen in San Francisco ! Je ziet het, ik ben mega enthousiast.

Allemaal succes met afvallen enne met klussen, teleurstellingen verwerken, nagelbijtend NOD's afwachten etc.

Knuf,
Luna

he luna,
ik heb ooit ook een stukje van deze route gedaan en was echt super. heel erg leuk zeg dat je gaat. heel veel plezier dus! alleen qua eten...ik bleef wat langer en kwam toch wel een paar kilootjes zwaarder terug. Uitkijken geblazen dus, maar misschien moet je er gewoon niet te erg op letten op vakantie en lekker actief zijn zodat je veel verbrand...
Goed hoor Joan, afgevallen, lukt mij nu echt niet, ik eet me tureluurs. moet echt gaan uitkijken...
groetjes, lis

Hee meiden!
Gezellig hier, ik klets ook mee over ...niet over lijnen heb het opgegeven, wel over vakantie.
Luna, die route klinkt super! Doe je die met zn 2 of met meerdere vrienden? Heel gaaf, lekker aftellen dus!
Wij gaan dit jaar met 2 stellen naar Corfu, Griekenland. Ben nog nooit in G. geweest iemand van jullie wel?!
Die tenten van Vancansoleil lijken mij ook heel handy, Pluk! We waren vorig jaar in Toscane en sleepten ons een breuk aan tentgedoe terwijl die mensen in de V.S. tent dat niet hoefden en zelfs een echt....BED hadden!! Ik was jaloers!
Wat ga jij doen in sept. Joan?
Inge, die hernia (waarsch.) kan die eind vh jaar minder zijn? Dan alsnog effe weg misschien?! Who knows,
meiden tot snel.
Liefs van Suus

Terug
Bovenaan