wachten

A.s. maandag heb ik m'n nod en ik hoop nu echt dat het een keer raak is. Ik heb een vraagje. Ik heb wel last van pijnlijke borsten, maar eigenlijk alleen vanaf s' middags. Als ik 's ochtends wakker wordt is het weer weg, en het voelt alleen pijnlijk, als ik eraan zit eigenlijk niet. Ik ben nu ook al een paar dagen 's ochtends misselijk, maar niet gelijk als ik opsta, maar later in de ochtend.
Wie herkent deze klachten, ik word er een beetje gek van , want elke keer denk je zou het gelukt zijn, maar dan is het weer weg en geloof je er niet meer zo in.

nicolette!

ik zou nog even afwachten, het zou best goed kunnen dat je zwanger bent , en ik heb dat ook bij elk dingetje wat ik voel denk ik van oooh zou het zo zijn? als je maandag niet ongesteld geworden bent zou ik het zker nog een paar dagen uitstellen om een test te doen, anders is de teleurstelling zooo groot maar vooral 1 ding is zeker je zei dat je er niet meer zo in geloofde HOUD MOED HOOR!!! het komt echt vanzelf een keer op de tijd dat je het niet zal verwachten ik wens je heeeel erg veel suc6 en wieweet tot ziens

Ik heb dat ook gehad in de eerste weken van mijn zwangerschap. Elke ochtend even checken of mijn borsten nog gevoelig waren, omdat dat het enige was waar ik aan kon merken dat ik zwanger was, maar 's ochtends voelde ik niets en 's middags weer wel. Misschien heeft het een beetje met de houding en ontspanning te maken. Helaas is bij mij de zwangerschap in een miskraam geeindigd. Een paar dagen voor de miskraam merkte ik dat mijn borsten niet meer gespannen en gevoelig waren.

Terug
Bovenaan