wachten

Lieve meiden,
Voor mij is het lange wachten weer aangebroken. Ik zit nu op dag 7 na m'n eisprong. En voel nog helemaal niks. Maar ja, de vorige cyclus voelde ik van alles en werd ik gewoon ongesteld! Dus misschien is dit juist wel een goed voorteken! Mijn NOD is 30 juni. En hoewel ik me had voorgenomen deze keer nergens wat op uit te doen, merk ik nu alweer hoe moeilijk dat is. Iedere keer als ik naar de wc ga, hoop ik op een spoortje bloed (innestelling) of op hele zere borsten of op lekker veel misselijk zijn. Maar helaas, het wordt gewoon weer afwachten. Dus voor alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten als ik: STERKTE!!!!!!
 
Hai Jenke,

Ja, ik ken het: steeds maar hopen hopen op tekenen die erop wijzen dat je zwanger bent! tot je er gek van wordt!
Helaas... dagen gaan niet sneller voorbij en het is gewoon afwachten. Misschien een troost dat je niet de enige bent. Sterkte!!
 
hoi jenke,
ik hoop dat het deze maand raak is en dat je og naar het feb forum kan laten we het hopen ik ben nu 6 weken en een dag 9 juli mag ik voor het eerst een echo laten maken spannend... dus nog 2 weken dan mogen we ons kindje zien ik hoop echt dat jullie ook zwanger zijn en onthou ik voelde niks en voel nog steeds niks!!! succes liefs sandra
 
Hoi Jenke,

Ik heb ook mijn NOD op 30 juni! Erg he dat wachten.. ik voel van alles en toch ook weer niet. Had me ook voorgenomen om me niet meer gek te laten maken door mijn lijf.. maar stiekem doe ik het toch! Ik probeer nu het van me af te laten glijden en rustig af te wachten, maar kan het toch niet laten om weer op het forum te lezen en dan ben je er toch weer mee bezig... Nou, veel succes met het wachten en ik hoop dat het bij ons beiden RAAK is!!

gr. Mijke
 
Ik sluit me aan bij de wachtlijst voor 30 juni, deze maan "klachtvrij"..wie weet stilte voor de storm..
Kan t moeilijk van me afzetten, ben er ook veel teveel mee bezig! Een spannende week! Toi toi ook voor jullie, jenke en mijke! (en natuurlijk de rest)
 
Hallo allemaal.

Jenke, ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ik ben het met sandra2 eens: toen ik in verwachting was van mijn dochtertje voelde ik de eerste weken ook niets. Misselijkheid en andere zwangerschapsklachtjes kwamen pas later. Ik probeer nu sinds kort opnieuw in verwachting te komen. Ik vraag me af of hoe lang het deze keer gaat duren voordat ik zwanger ben en hoe ik me dan zal gaan voelen. Ik duim voor jullie allemaal! Succes.
 
Hoi Jenke (en de rest)

Dat is aftellen geblazen naar de 30ste. Wij tellen dan nog 3 dagen door. Zal voor jullie duimen. Voel ook allemaal rare dingen in mijn buik. Maar volgens mij is het ook een stukje veel te graag willen. Zeker als je al die verhalen op het forum leest.
Rustig over je heen laten komen prbeer ik dan maar te denken.
Laten jullie wat weten na de 30ste.

Groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan