wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nog anderhalve week wachten voor mijn Nod.
Heb geen zwangerschaps kwaaltjes.
Vorige 2 maand wel en toen was ik niet zwanger.
Je beeld je ook van alles in hooren je lichaam doet vrolijk mee zucht....

Ik hoop dat de zwangeren van het forum maar een beetje op ons overstralen.

Er zit niets anders op dan afwachten.
Mijn berichtje is niets bijzonders maar moest het effe kwijt.

liefs niempie

Wat ben je toch ook een schattien !!! Bedankt voor je reactie op mijn berichtje. Ik heb inmiddels zoveel klachten en iedereen denkt dat ik zwanger ben. Straks test ik morgenvroeg negatief..... Wat een teleurstelling zal dat dan zijn !!!!! Niet alleen voor ons maar ook voor jullie !!! Iedereen leeft zo met ons mee !!!! Helemaal super !!!

Voor jou duurt het nog even. Mijn lichaam heeft mij zowieso de eerste 4 rondes goed voor de gek gehouden. Dus ik weet wat dat inhoudt. En onthoudt, iedereen haar berichtje is bijzonder, dus je mag het altijd kwijt !!!!!

Heel veel liefs Biaggi

Wat ben ik weer egoïstisch !!!!
Jij ook heel veel succes met testen als jullie zover zijn !!!! Hopelijk is 'ie positief !!!! DUIM, DUIM, DUIM

Knuf Biaggi

HOi Niempie,
Ja ik vind het nou ook allemaal erg spannend worden.
Op dit moment op dag 29 van mijn cyclus,maar aangezien ik erg onregelmatig ben weet ik niet wanneer mijn NOD is.
Ook heb ik de afgelopen maand weer vanalles gevoeld.Op dag 17 en dag 21 krampen in mijn onderbuik,dus elke keer dacht ik toen dat dat mijn eisprong was.Zie ik nou vandaag geloof ik dat cervixslijm(weet ik ook niet zeker)Dus echt duidelijk is het bij mij ook niet.

En trouwens mischien is het een goed teken dat je nu geen zwangerschapskwaaltjes hebt in tegenstelling tot de vorige 2 maanden

XXX Phoebe

HIHI!!!
heb precies hetzelfde, voel vanalles, maar of ik het me nou inbeeld of dat het nu echt zo is, ik weet het niet!!! afgelopen zondag mijn NOD, nu nog steeds niet ongi, maar wel nega getest.... spannend dus, nu test ik voorlopig niet meer...als ik niet ongi wordt test ik over 2 weken ofzo pas weer. van die nega testen word je natuurlijk ook niet echt vrolijker!!!!
liefs andrea

Terug
Bovenaan