A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
ooooh wat duurt wachten toch lang!!
mijn NOD is volgende week woensdag en natuurlijk voel ik weer vanalles, zoals de bekende krampjes en misselijkheid.
Maar deze keer heb ik ook last onder in m'n bekken.
Bij de vorige zwangerschap ongelofelijk veel last gehad van bekkeninstabiliteit.
Dus ik haal me weer vanalles in m'n hoofd. Gek wordt ik ervan.
Toch heb ik er deze keer best wel een goed gevoel over... Maarja, dat heb ik al vaker gezegt.Dus wachten tot ik kan testen,grrrr, ik heb nog maar heeeel weinig geduld over.
Ik zei gister nog tegen m'n man; er zou, net als een pinautomaat op de hoek, ook een echo-apparaat moeten hangen, kun je effe spieken, ben je tenminste van dat onzekere gevoel af zeg!!
nou ja, groetjes maar weer,
iedereen succes met klussen en wachten en alle zwangeren gefeliciteerd!!
-XXX- eefje.
ooooh wat duurt wachten toch lang!!
mijn NOD is volgende week woensdag en natuurlijk voel ik weer vanalles, zoals de bekende krampjes en misselijkheid.
Maar deze keer heb ik ook last onder in m'n bekken.
Bij de vorige zwangerschap ongelofelijk veel last gehad van bekkeninstabiliteit.
Dus ik haal me weer vanalles in m'n hoofd. Gek wordt ik ervan.
Toch heb ik er deze keer best wel een goed gevoel over... Maarja, dat heb ik al vaker gezegt.Dus wachten tot ik kan testen,grrrr, ik heb nog maar heeeel weinig geduld over.
Ik zei gister nog tegen m'n man; er zou, net als een pinautomaat op de hoek, ook een echo-apparaat moeten hangen, kun je effe spieken, ben je tenminste van dat onzekere gevoel af zeg!!
nou ja, groetjes maar weer,
iedereen succes met klussen en wachten en alle zwangeren gefeliciteerd!!
-XXX- eefje.