wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben een meid van 20 en aan de pil, heb sinds dag 15 (na de eerste dag van mijn laatste menstruatie) last van vanalles, sinds een paar dagen ook ontzettend misselijk 's morgens en val vaak bijna flauw. Nu aan de gedachte gewend te zijn dat ik misschien zwanger te zijn, is het toch wel erg frustrerend te moeten afwachten tot vrijdag.... ja nog 2 dagen.
Ik ben benieuwd...
Oh ik denk dat ik zwanger kan zijn omdat ik tijdens deze strip, me een aantal dagen niet goed gevoeld heb en heb over gegeven.
Weet iemand trouwens of je de verhoging die je normaal hebt als je zwanger bent daadwerkelijk kunt voelen...ik heb namelijk de laaste dagen last van een warm hoofd en warme handen, de rest van mijn lijf is wel normaal.
Iedereen die met mij moet afwachten.... Suc6 ik duim voor jullie,
Ik hou jullie op de hoogte

meid27

heeft het zelfde probleem ik ben nu 3,5 week gestopt met de pil en heb ook overal last van,lage rugklachten bandenpijn misselijk enz ben gister naar de huisarts geweest ze zei misschien ben je zwanger of zijn het de hormonen die weer op gang komen ik word gek van het wachten en ik moet nog een week! heel erg frustrerend.

Ik heb hetzelfde. Ik ben ook al enige dagen de hele dag misselijk en ik moet nog een week wachten voordat mijn ongie komt.Echt vreselijk die onzekerheid.
Succes en hopelijk ben je morgen zwanger.

Terug
Bovenaan