wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

15 januari moet ik normaal esproken ongesteld worden. Ik heb nu toch stiekum een test gedaan en zoals verwacht was deze negatief. Worden jullie nou niet helemaal crazy van dat wachten? Ik ben elke dag uren bezig op internet om te kijken of de pijntjes die ik nu voel bij een zwangerschap horen (ik weet niet meer hoe dat bij mijn vorige zwangerschap was).
Ik las dat sommige testen iets eerder gedaan kunnen worden. Weten jullie welke dat is?

Dit is wel errug vroeg testen. 9 dagen voor je NOD.

Dat gaat echt niet lukken.

Helaas meid je moet toch echt nog wat dagen afwachten.

Sterkte en succes

Ja dat is veels te vroeg,en er zo mee bezig zijn,houd het ook tegen,ik was er ook continu mee bezig,de hele dag door,en als ik dan ongi werd was ik heel erg teleurgesteld,wacht af is het beste totdat je een aantal dagen ovetijd bent.veel sucses gr manuela

Hoi Segie!

Ja ik word behoorlijk gek van dat wachten. Ik zou niet te vroeg testen (ik heb 2 jan. getest, de 24e dag, maar helaas negatief!!). Een negatieve test is erg teleurstellend! Nu zit ik op de 30e dag en nog steeds weet ik niets (argh), terwijl ik zeker weet dat ik het ben (dit is ook mijn tweede, dus ik weet wel wat ik moet voelen). Dus nog ff wachten en duimen!

hoihoi,

Wat ik je aan kan raden is om ff op babybrabbel.nl te kijken want daar het je testen die je al een paar dagen na je eisprong kan doen ( deze zijn nu ook in sw nbieding voor 1 euri). Ik heb ze ook al besteld. suc-6

gr lilly

kijk op www.babybrabbel.nl er zijn testen te koop die je vlak na de eisprong kan doen.

Carla

Bedankt voor de reacties. Ik heb er één besteld en hoop hem morgen binnen te krijgen. Verder heb ik nog een Clearblue liggen die ik op de NOD gebruik als ik niet ongi zou worden.

Groetjes

Terug
Bovenaan