Wachten..

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 31 en moeder van een zoon van 2. We willen graag een tweede kindje en zijn met de pil gestopt. Dat was 50 dagen geleden en nog niet ongesteld geworden. natuurlijk testen gedaan enzo maar negatief.
Toen we zwanger wilde worden duurde het ook lang omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had.
Dus dat zal nu ook wel zo zijn. Het is heel vervelend om te wachten voordat je weer aan de slag kunt zeg maar.
Misschien dat er iets is om dit op te kunnen wekken maar ja...denk dat het beste is dat het lichaam het uit zich zelf doet...
Liefs van M

hey Marieke,

Verveldend he dat lange wachten :-( Ik ben wel blij dat je geschreven hebt, ik zit dus met precies het zelfde probleem.
29 oktober voor het laatst ongesteld geweest en nu nog steeds niet ongesteld . Ik zit dus inmiddels op dag 52.
Ik heb al 4x negatief getest. Donderdag ben ik bij de Huisarts geweest, daar moest ik toch heen voor mijn dochtertje van 2.5 en die zei het kan wel een half   jaar duren voor je weer ongesteld wordt, maar het kan ook wel zijn dat je tussen door wel gewoon je eisprong hebt en wel zwanger wordt. Ook al heb ik dus helemaal geen idee wanneer mijn eisprong is we klussen gewoon langzaam door en zien wel wat er gebeurt.
Ze adviseerde mij om gewoon om de maand te testen als je niet ongesteld wordt. Dus dan doen we dan ook maar.
Jij heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent. Ik ben in ieder geval blij dat er iemand is die met hetzelfde probleem zit.

Groetjes Mama van Aimée

Het wachten is inderdaad echt verschrikkelijk. Is Teunisbloemolie er niet voor om een regelmatige cyclus te krijgen? Hier loopt een topic over, moet je anders even door heen lezen.
Ik heb (had) een regelmatige cylcus. Afgelopen maand was ik een week overtijd. Ik had op mn NOD een test gedaan die negatief was en wist dat ik dus ongesteld zou worden. 3 dagen later nog eens getest (je blijft hoop houden) weer negatief. Toen zat ik te rekenen en wist dat ik gewoon niet zwanger kon zijn (geen sex meer gehad na een bepaalde datum. En dan moet je wachten, tot je eindelijk ongi word en weer aan de slag kunt.
Het was bij mij maar een week (had cyclus van 40 dagen, normaal 30 dagen) Maar ik vond het wachten echt verschrikkelijk, ik wilde gewoon snel weer door naar de volgende ronde!
Ik zou eens infomeren naar dat teunisbloemolie, of anders ff googlen.
Succes met het wachten......

hoi
hier nog zo 1 ik ben voor het laast geworden op 5 november ik ben nu bijna 3 weken overtijd ik heb nu al regelmatig een test egdaan allemaal negatief
de laatste was vorige week woensdag ben vandaag wezen bloedprikken heb wel echt het gevoel zwanger te zijn maar ja de testen werken niet echt mee
ik krijg beetje geluk woensdag de uitslag en hoop ik wel een beetje zeggen van ja je bent wel zwanger en anders maar naar gyn dat ze me rdtjes maar op 1 of andere manier op wekken krijg je medicijn ofzo had ik ergens gelezen
ik laat wel weer van me horen
groetjes en suc6

Terug
Bovenaan