wachten....

Tijdens de vorige pilstrip ben ik in de eerste week een pil vergeten, dom. Nu heb ik mijn menstruatie gehad, en dit was veel minder en korter dan normaal. Nu heb ik menstruatiekrampen, pijnlijke tepels, hoofdpijn en snel moe. Nu kon ik vandaag niet testen het is zondag geen winkel open, morgen is maandag dus de winkel pas laat open, dus dat wordt dinsdag. Nu vraag ik me af wat was voor jullie het teken waardoor jullie gingen testen. Ik wordt gek van het wachten op die test en vraag me af of dit echt op een zwangerschap kan duiden.
 
lieve anoniem

bij mij was het teken dat ik ging testen omdat ik al ruim een week overtijd was ookzere borsten wat maar aan bleef houden ook erg moe en ik had het zooo zuur, maar ik voelde gewoon dat ik zwanger was (en ben) je lichaam voelt het gewoon maar of je nu al zwanger bent zou ik je echt niet duven zeggen ik zou nog even afwachten met testen want je bent immers pas net ongesteld geweest maar ik snap je onzekerheid echt wel hoor! ik wens je suc6 misschien heb je er wat aan wat ik je geschreven heb liefs remoon
 
Hoi Anoniem, ik ging testen omdat ik een aantal dagen overtijd was.Verder merkte ik niets bijzonders aan mijn lichaam. De apotheek is volgens mij wel vroeg open, daar kun je ook een test halen.Veel succes. Liefs Engel
 
Hallo anoniem,

Ik had vlak na mij bevruchting super gevoelige tepels en een week later zere borsten .
Weer een week daarna was mijn nod en na gelijk de test te hebben gedaan werd ons vermoeden waarheid ,ik was zwanger.
Mijn lichaam heeft dus vrij snel tekenen gegeven ,maar dat is voor iedereen weer anders.
Veel succes!

Groetjes van Antoinette.
 
hoi anoniem,
ik wilde graag zwanger worden en werd toen wel ongi maar heel kort en heel weinig .Toen heb ik toch maar effe getest en bleek toch zwanger .
Ik zou dus wel testen als ik jou was.

sterkte
 
Terug
Bovenaan