wachten...

Hoi meiden,

ik heb net de verloskundige gebeld voor een afspraak en kan pas 18 februari terecht. Dat duurt nog zo lang!! Ik ben 7 weken zwanger van de eerste, maar kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen! Ik weet, geduld is een schone zaak, maar er gebeurt ook zo veel! Regelmatig buikpijn en mijn buik groeit al iets (of misschien wil ik dat wel zo zien!). Ik vind het fijn dat we op dit forum ons verhaal alvast een beetje kwijt kunnen! Ik ben nu twee dagen thuis, voelde me erg beroerd (moe, buikpijn, hoofdpijn, duizelig). Heb twee nachten klokje rond geslapen....
Op het werk maar verteld dat ik griep heb. Voel me best wel een beetje schuldig dat ik nu niet werk. Morgen ga ik het weer proberen. Van mijn sollicitatie (zie eerder berichtje) heb ik nog niets vernomen....
Nou meiden, succes allemaal en tot schrijfs, liefs L.
 
irritant dat wachten. ik herken het helemaal.
ik ben 10 wkn zwanger en heb vandaag mijn eerste afspraak bij de vk gehad.
ik wil nu erg graag een echo maar die krijg ik pas 25 jan.
ik kon alleen niet wachten met vertellen,dus mijn omgeving wist het al vanaf de 7 weken.ik ben echt superblij dat ik mijn mond niet meer hoef te houden.
als het nog mis gaat?nou daar ga ik maar niet van uit,gaat gewoon lekker goed.
jij ook succes met je zwangerschap!!!
 
als je zo blij bent, vertel je toch dit goede nieuws? Ik heb het ook iedereen verteld toen ik het zelf net wist en ben nu inmiddels 36 weken....
geniet ervan!
 
He meiden,

we hebben besloten om het (zijn) familie volgend weekend te vertellen. We gaan dan met z'n allen eten en dat lijkt ons een leuk moment om het te vertellen! (Mijn) familie gaan we het dan het zelfde weekend vertellen, want ik vind het niet leuk als daar veel tijd tussen zit!! Met het vertellen aan onze vrienden wachten we tot na de echo! Bedankt voor jullie reacties, L.
 
Terug
Bovenaan