wachten

Hoi allemaal,
Ik zit met het volgende; vorige week ben ik naar de verloskundige geweest en ze zag eigenlijk niet veel, ik was ongeveer 5 weken zwanger(op dit moment 6 weken) Ik hoef pas 7 maart weer terug te komen dat duurt nog wel even.
Nu weet ik gewoon niet hoe ik mijn tijd door moet komen, en ben bang dat ik (weer) een miskraam krijg.
Heeft iemand dit ook en hoe lossen jullie het op.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Doei groetjes Ilse
 
Ja het is een vreselijke tijd om door te komen. Ik heb een keer een miskraam gehad en nu mag ik eerder komen voor een echo, dit doe ik dus niet omdat ik dan bang ben dat ze weer niks zien. Maar nu moet ik langer wachten totdat ik een bevestiging krijg. Gewoon het goede er van blijven hopen het is moeilijk, maar het komt vast goed.
 
Wat verwacht je te zien met 5 weken? Ik zou even zoeken op deze site, want er is al eerder iemand geweest die zich ook zorgen maakte, maar uit alle reacties kon ik opmaken dat het heel normaal is dat je nog niets ziet.
 
ja hjet is en blijft moeilijk probeer je eigen door die vervelende gedachtes heen te dringen zovan ik ben zwanger joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ga zogauw je vervelend denkt iets doen om je gedachten te zerzetten ,
ik ben nog steeds onzeker hoor na 18 weken en 2 keer het hartje gehoord te hebben en 2 keer een hele mooie echo gehad te hebben...
ik denk ook wel dat iedere zwangere dit de hele zwangerschap blijft houden.
maar ja proberen althans doe ik ook hahaha
succes liefs mij
 
Ik heb helaas ook 1 miskraam en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap meegemaakt. Daarom mocht ik vanaf 6 weken een echo laten maken in het ziekenhuis. Moest met 8 weken nog 1 keer terug om de hartactiviteit goed te zien. Ik ben nu 11 weken zwnger en wil dolgraag nog een echo om te zien of de foetus het " goed doet" maar helaas, even smeken bij de verloskundige :))
 
Ik herken die onzekerheid wel. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, en zit vol onzekerheid. Vooral van goedbedoelende vrienden en kennissen krijg ik veel reacties als: het is nu nog wel kritiek he? Het zou nog zo los kunnen laten. Of: je moet die drie maanden eerst maar doorkomen. Maar dan kun je bij jezelf denken het is niet voor niets misgegaan. Je lichaam heeft een natuurlijk selectieproces. Dit soort reacties kunnen me best wel boos maken. Ik denk zelf aan bijna niets anders dan dat het mis kan gaan, vind het nog moeilijk om blij te durven zijn. In plaats van dat ze je nou een beetje gerust stellen. Ze bedoelen het wel goed, dat weet ik wel. Ik probeer alleen uit alle macht zo snel mogelijk door die slopende periode van bezorgdheid heen te komen.
 
Ik had me inderdaad vorige week bezorgd gemeld. Bij mij was enkel het vruchtzakje te zien op de echo. Volgens de grote was ik toen 6 weken maar dat kon ook 5.5 zijn. Het kan nu gegroeid zijn of er helemaal niet zijn, morgen krijg ik de echo en zal ik me wel melden met resultaat. Ik kom zowat om in de spanning. De reacties die ik kreeg hebben mij wel enorm gerustgesteld. Meerdere dames hebben dit meegemaakt. Onderwerp is 'Nog geen embryo te zien', mocht je even willen kijken. Sterkte en ben benieuwd hoe het verder gaat en niet te veel zorgen maken is ook niet goed voor je. Groetjes, Daantje
 
Terug
Bovenaan