wachten

Hallo allemaal,
Wat kan wachten op de bevalling vermoeiend zijn zeg. Volgens de echo was ik oudjaarsdag al uitgerekend...onze datum was gisteren...maar ik voel nog helemaal niets...gek wordt ik er nu al van...moet je nagaan dat het nog 2 weken kan gaan duren. Heeft iemand tips om de tijd wat sneller voorbij te laten gaan?

Zelfde schuitje, was zelf 1 januari uitgerekend. Raar he dat wachten. Zelf kom ik m'n dagen door met dvd'tjes kijken, lezen, even wandelen, badderen, internetten. En me maar instellen op 2 weken overtijd.
Succes, en onthoud, langer dan 'n week kan het niet meer duren! (aangezien ze het dan gaan halen nietwaar).
Liefs, Femke

Hoi dames, wat je kan proberen is bitter lemon drinken. Bij mij heeft het geholpen, maar het wil niet zeggen dat het bij iedereen helpt en alles moet wel rijp zijn om het op gang te brengen. Er zit een bepaalde stof in die het op gang kan helpen. Wat ik ook vaak gehoord heb is het hart van een anans opeten, maar dat vond ik geen succes. Ik wens jullie nog veel succes met de laatste loodjes en geniet ervan.
Groetjes Daantje

Hoi,
Ik ben uiteindelijk na twee weken overtijd ingeleid. Ook ik kreeg allerlei tips om de bevalling op gang te helpen.Maar als je lichaam er niet klaar voor is dan kun je doen wat je wilt maar zal er niets gebeuren.
Dus ik zou nog maar lekker genieten en er niet teveel mee bezig zijn, je kunt het toch niet forceren.

Terug
Bovenaan